Spijt van kort geknipte haren

Ik heb geen idee of het mogelijk is, maar zijn er manieren om je haar snel langer te krijgen? Vooral van mijn pony ben ik het zat omdat het nooit goed zit.
Ook wil ik graag weten of die manier bij jullie zelf heeft geholpen?

Naja. Even doorbijten, dat is wat ik heb gedaan. Het zit even heel kut.
Maar banaan schijnt te helpen. Maar ik weet niet of dat voor dikker of langer haar was.

Maar gewoon even door de zure appel heen bijten. En anders stijlen en sprayen of met een clipje ofzo.

Groeien zal het niet, maar als je je pony stijlt is het al wat langer.

Er is geen manier om je haar sneller lang te krijgen.

Er zijn een paar fabeltjes over, maar niks werkt echt.

Je zal gewoon moeten wachten en in plaats van er depri van te worden, proberen wat je wél met je haar kan of gewoon nog een keer in een ander model laten knippen.

NEuj niet echt.
Ik hoorde een keer dat je als je elke dag 10 min. ondersteboven hangt het bloed beter naar je haarwortels stroomt en het daardoor sneller gaat groeien. Of het waar is, daarvan heb ik geen idee, maar eigenlijk ik denk persoonlijk van niet.

-Je hoofdhuid masseren

• Veel noten, bananen en melk nemen

@dontstopmoving

Had ik ook van gehoord jaa. Heb jij er ervaring mee gehad?

Nee. Het zijn allemaal fabeltjes. Niets werkt. Het enige waar je haar gezonder van wordt, meer van gaat glanzen en iets sneller door groeit is natuurlijk zonlicht. Maar we wonen in Nederland dus je hebt pech. En je moet je ook niet gaan indenken dat je aan het einde van de zomer ineens hele lange haren hebt. Het gaat om een paar millimeter per maand dat het sneller groeit.

Gewoon geduld hebben en ondertussen Youtube filmpjes e.d. opzoeken, hoe je toch leuke dingen met je haar kunt doen.

Luister, hier zijn al een aantal topics over en ook Google kan je hier heel goed mee helpen. Misschien is het verstandig om dat eerst af te zoeken voordat je een nieuw topic opent.