spijt van kleding, mag niet ruilen...

Heel dom misschien, maar je kent het vast wel… Je ziet een broek die je leuk vind. De broek is afgeprijsd en je koopt hem. Later thuis kom je erachter dat hij eigenlijk helemaal niet zo mooi zit. Hebben jullie dit ook wel is? ik heb het kaartje eraan gelaten enz. maar weten jullie misschien iets wat ik hiermee kan doen? :flushed:

Je kunt het op Marktplaats zetten? Ik heb persoonlijk amper spijt van iets dat ik gekocht heb, ik heb 't namelijk meestal uitgebreid zitten passen.

Ik ken het, ja. Heb laatst 2 jassen en een blazer gekocht (ieder 49,95) en enorm veel spijt van.

Verkopen, zeker als t nieuw is lukt dat denk ik wel :wink:

Oh dit heb ik ook zovaak voor :’)
alles steekt bij mij gewoon in mijn kast met de etiketten nog aan en alles

Heb ik eigenlijk nooit last van, mijn ene aankoop draag ik wel vaker dan de ander, maar ik draag alles wel.
Als een broek bijv. bovenaan niet zo mooi zit kan je er een langer shirtje op dragen, of een shirt met rare mouwen kan je prima onder een vest of blazer dragen. Een gek printje fleurt een basic outfit altijd wel op, en als je het écht helemaal niks vindt kan je hem altijd op marktplaats proberen te verkopen of geven aan iemand.

Van welke winkel was het? Mag je echt niet gewoon ruilen voor iets anders? Meestal is het met sale toch alleen dat je je geld niet meer terug krijgt? Haha

Je mag dus niet ruilen of je geld terug?

Je zou hem op Marktplaats kunnen zetten, dan krijg je er wel weinig voor en er is een grote kans dat ie helemaal niet verkocht wordt. Mensen op Marktplaats zijn vaak uit op goedkope merkkleding, vaak voor kinderen, dus bijvoorbeeld Vinginio. Als je een H&M broek wilt verkopen maak je dus weinig kans.

Misschien een idee om m af te knippen en er een DIY-projectje van te maken? Met een kanten randje aan de onderkant is hij misschien wel leuk voor de zomer? Je zegt niet waar ie niet mooi zit, als ie bij je billen en heupen wel oké is en bij de pijpen niet zou je dit kunnen doen.

ja, ik had hem gekocht in de sale…
Hij was 50% afgeprijsd en op het bonnetje staat; afprijsde artikelen worden niet geruild.
Bedankt voor de tips! ik ga eerst proberen de broek op marktplaats te verkopen en als dat niet lukt maak ik er een korte broek van. :grinning:

ik had bij de h&m laatst een shirtje in de sale gekocht, als cadeautje voor een vriendin, ik vroeg of ze hem mocht ruilen als ze hem niet mooi vond en dat mocht. Gelukkig vond ze hem niet mooi, dus hoefde ze hem niet te ruilen, maar het had wel gemogen.

^je praat poep davinco
gelukkig vond ze hem niet mooi dus hoefde ze hem niet te ruilen
sukkel xoxo

haha gelukkig maar :wink:

OT: marktplaats of aan een vriendin geven bij wie die wel goed zit!

Nee, heb ik zelden eigenlijk. Ik koop alleen dingen waarvan ik zeker weet dat ik ze leuk genoeg vind om te dragen.
Maar inderdaad, marktplaats. En anders heb je gewoon pech denk ik, helaas.

Dat heb ik ook vaker gehad, maar dan was het wel goedkope prut van de Primarkt of H&M. Maar mijn ex buurvrouw maar ik nog steeds contact mee hebt koop via webwinkels en in alternatieve winkeltjes in Aken en Maastricht vaak dure gothic jassen en andere kleding van Art en Cora Kemperman en na 2 of 3 keer dragen komt ze tot de ontdekking dat het toch niet haar ding is, nou dan kijk ik haar wel eens lief aan en kan ik voor rommelmarkt prijzen de mooiste (zwarte gothic) kleding van haar overnemen.

Wat ik ook wel eens vaker doe met kleding die mij niet bevalt veranderen of uit elkaar halen en met de losse delen het kledingstuk in een andere stof namaken, maar dan hier en daar aangepast naar mijn wensen. ben zelf redelijk handig met naaien en breien, dus bestaande (mis gekochte) kleding veranderen is voor mij geen punt.

Waarom typ jij altijd van die overdreven lange verhalen die eigenlijk niet veel met de originele post te maken hebben?
En het is trouwens Primark, zonder t.

Dan heb jij mij nog niet in het echt meegemaakt, dan heb ik nog wel véél meer te vertellen! ::slightly_smiling_face:

Dan ben ik blij dat ik je niet in het echt ken

Precies jij snapt het tenminste. Wij beiden zouden een onoverwinnelijk team vormen als het erop aan komt. :slightly_smiling_face: