Spijt van gekochte tas.

Om maar meteen te beginnen; ik heb een paar weken geleden deze tas gekocht;
http://www.juststreetwear.com/images/upload/6/15358/adidas_airline_bag_blue_432x580.jpg

Ik wou al heeel erg lang deze tas, dus had ik hem toen ik hem zag bij de MAW gekocht :].
Het probleem is; ik ben bang dat hij te klein is om boeken in te stoppen. Ik had er op dat moment niet bij stil gestaan, en het is al te lang geleden dat ik hem heb gekocht om hem terug te brengen.

Wat zou jij doen?

Eerst kijken of boeken er in passen, lukt dat wel dan gebruik je hem voor school. Lukt het niet, dan kijk je of je hem ergens anders voor kunt gebruiken (gym/sport/whatever) en anders zet je hem op Marktplaats en verkoop je hem.

• Bewaren en er een andere tas bij kopen, voor school.
  • Verkopen en van dat geld een andere tas kopen. ( zou ik zelf niet doen :stuck_out_tongue: )
  • Iemand anders er blij mee maken :slightly_smiling_face:

Hoezo niet als ik vragen mag? ;]

Bedankt voor de andere reactie :].

Je hoeft hem niet perse voor school te gebruiken, het kan ook dienen als weekendtas,logeertas,shoptas,gymtas en noem maar op.

Ik zou hem ook niet verkopen, je wou hem al heel lang en misschien krijg je spijt? Ik heb dezelfde tas alleen dan nog kleiner, misschien kun je hem gebruiken voor dagen dat je weinig les hebt of gewoon als tas die je meeneemt naar de stad of dagjes weg? (:

ik heb um in het wit, en hij kan heus wel voor naar school & ik heb hem ook mee naar mijn werk (:

Ja, mee eens. Maar je tas ziet er niet eens zo klein uit.
xx.

idd voor wanneer je weinig boeken hebt!
ik heb ook een andere tas voor woensdag.

Oh! de tas is écht ontzettend gaaf! Ik zou de tas gewoon ‘houden’ onder het motto ik kan hem vást ergens anders voor gebruiken. :slightly_smiling_face:

Kun je hem niet meer terug brengen naar de winkel?

Geef hem maar aan mij !

HOUWE!

voor naar de stad?
naar je werk?
gymspullen?
naar het strand/zwembad?
voor logeren?
korte schooldag?

=)

Allemaal bedankt voor de tips :]!

Ik dénk dat ik hem toch maar hou, aangezien een iemand heeft gezegd dat daar wel redelijk de schoolboeken in passen x].

Er kunnen ook schoolboeken in.
Tenminste by mij, kheb die tas ook gehad oke andere kleuren paar jaar terug toen ik op het vmbo nog zat, toen gebruikte ik die ook als schooltas!

er passen wel boeken in. gewoon niet té veel.
ik heb die tas in het bruin, namelijk.
en ik vind um fijn :slightly_smiling_face:

Hij ziet er best groot uit, past toch wel? o.O
Je hebt waarschijnlijk ook wel een kluisje dus hoef je niet alles voor de hele dag erin te doen right? Ik heb soms maar 1 boek in mn tas voor 1 uur xD
Dus gewoon even proberen :wink:

Nou kijk, dat gaat een beetje moeilijk worden, omdat ik voor misschien wel 1 vak 3/4 dingen nodig heb… (werkboek, echte boek, groot schrift, en soms er nog wat bij). En ja, als ik 8 uur heb… :’).