Spijt van een zoen

Ik had vrijdag een super leuk schoolfeest in de Escape deLux.
Alleen ik ben met een jongen gegaan waar ik nu heel veel spijt van heb.
Ik was eerlijk gezegd een beetje aangeschoten, maar ik was er wel van bewust dat ik het deed.
Wat moet ik doen en heb jij wel eens spijt gehad van een zoen?

Zeg hem gewoon dat het niet de bedoeling was, hij zal het wel begrijpen, denk ik?
(of je kende hem pas die avond ofzo?)
Maar het is maar een zoen, je bent gelukkig niet zwanger ofzo hahahaha

hahaha of ik weleen spijt heb gehad? te vaak denk ik :grinning:
ik zou niks doen… Zit hij achter je aan?

Oh en of ik spijt heb gehad.
Op de sweet sixteen van een vriendin. Ik had al wat op, en hij ook. En naja zaten we nog even met zn vieren ergens op een bankje. En ik had iets van, ach waarom ook niet. Nouuu nooit meer weer.

Muh ik heb wel van een aantal mensen spijt. Maar dan heb ik het er gewoon niet meer over.

Op het moment zelf heb ik altijd zoiets van ja waarom ook niet, tenminste wel als het een beetje een leuke jongen is haha. Maar van de ‘players’ zegmaar heb ik wel spijt.

Ik word er nog elke dag aan herinnerd, omdat ik wat lessen heb met die jongen…
BAAH.

oh ik ken je gevoel. dat had ik precies zo, maar het was ook nog een vriend van mijn ex… en dat maakte het erg x)
maarja gebeurd is gebeurd he! je kunt het nu toch niet meer terugdraaien, je kunt wel zeggen dat je wilt dat het niet nog eens gebeurt en dat het niks betekende ofzo. en je er overheen zetten.

Ja het probleem is; hij zit dus bij me op school. En hij praat best vaak tegen me, hij had me zelfs gesmst dat hij het super leuk vond met me enzo. Ik ga maar gewoon proberen om het te vergeten en al het commentaar te negeren hahahah.

Ja eenmalig, wat was dat een vadsig jongetje. Blugh, nu doe ik maar alsof ik hem niet ken…

+1 , tevaak.

Ik heb nog nooit spijt gehad van een zoen maar ja, wat je nu moet doen is 'm meteen duidelijk maken dat het niets voor je betekende en dat het je spijt. Doe dit echt voor 't uit de hand loopt.

Helaas is dit me vaker dan 1 keer gebeurt. Dit weekend nog… Ik heb gewoon tegen hem gezegd dat ik aangeschoten was en het niet de bedoeling was. Hij snapte het wel maar ik heb nogsteeds spijt. Ook omdat hij niet de knapste was… ;p

Up vooral even een 3 jaar oud topic.