Spijt van de eerste keer.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn eerste keer deed ook wel pijn, maar dat heeft voor mij niet afgedaan voor het moment. Ik was achteraf wel blij, puur omdat het met iemand was van wie ik zielsveel hield en dat was voor mij veel belangrijker dan de pijn. Ik denk dat je er geestelijk nog niet aan toe was, dus ik zou als ik jou was wachten totdat het wel goed voelt voor je. En praat erover met je vriend.

^ Ik snap wat je bedoelt, ik deed het ook met iemand waar ik echt nooit van spijt van zal hebben en 't was over 't algemeen natuurlijk wel een beetje speciaal, maar sommige mensen verwachten echt dat er massaal vuurwerk en alles bij komt kijken ofzo.

Ik ken ook iemand die helemaal zo’n overdreven droombeeld had over zoenen en toen was het eindelijk gebeurt en zat ze ook van oke wtf, was dat alles.
Kan er wel inkomen dat sommigen teleurgesteld kunnen zijn na iets wat zo geweldig leek en toch niet zo geweldig was.
Maargoed kan natuurlijk ook dat nog niet goeie moment was voor TS hier.

Ik zou er iig niet mee gaan zitten. 't is gebeurt en kost alleen maar energie om er de hele tijd negatief over te gaan zitten denken. Uiteindelijk was het wel gewoon met iemand die je leuk vindt.