Spijt van de eerste keer.

Hallo allemaal.
Ik ben 14 en heb laatst voor het eerst seks gehad met m’n vriendje.
Ik vindt het hartstikke dom van mezelf en heb er heel erge spijt van, ook blijft het steeds in m’n hoofd hangen. Kortom, ik zit er heel erg mee…
Is dit raar, en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er minder mee zit?

Xx.

tja… het is eenmaal gebeurt dus het enigste wat je eigenlijk nog kan doen is accepteren.
Of praat er met iemand over zoals een beste vriendin of je moeder.
Als je dat niet durft hoeft het natuurlijk niet. Maar ik snap dat je er mee zit!

En probeer afleiding te zoeken en er niet zo veel aan te denken.

X

Nu ben ik even benieuwd, hoe lang heb je met hem?

Je kunt er nu niks meer aan veranderen, gebeurt is gebeurt. Probeer er niet te veel mee te zitten, en wacht er mee tot je zeker weet dat je er echt klaar voor bent.

en waarom heb je spijt?

Ik denk niet dat je er nog veel aan kunt doen. Het is gebeurt en je kunt het niet terug draaien.
Maar laat je in ieder geval niet over halen om het nog een keer te doen totdat je zeker weet dat je er wel klaar voor bent.

Je kunt er nu inderdaad niks meer aan doen. Als je niet meer wilt, stop je gewoon en wacht je tot je er wel klaar voor bent. Veertien is niet verschrikkelijk jong, hoe oud is je vriendje?
De eerste keer met mijn vriendje had ik er ook wel een beetje spijt van, omdat we elkaar nog maar twee maanden kenden en ik was vijftien. Maar nu hebben we al zeven maanden en heb ik er geen greintje spijt meer van (:

Ik heb nu bijna een half jaar met hem.

Mijn vriendje is precies 2 maanden ouder als ik ben. Ook 14 dus.

Ik weet ook niet precies uit te leggen waarom ik spijt heb. In ieder geval vond ik het niet echt ´speciaal´ ik had niet echt veel plezier erin zegmaar… Tja ik kan het gewoon niet goed uitleggen :s

De meeste meisjes hebben niet echt ‘plezier’ bij de eerste keer. Het wordt pas later echt fijn.

Maar misschien kun je er met je vriendje over praten? En voorlopig toch nog geen seks hebben, dus gewoon nog eventjes wachten tot je het vaker doet? Verder is er helaas niks meer aan te veranderen.

Het is al gebeurd je kan er niks meer aan doen. Heel jammer dat je zo jong was.

Wat er al gezegd is, het is gebeurd en je kunt er alleen maar van leren.
En ik denk dat voor maar heel weinig meisjes het perfecte beeld uitkomt van je eerste keer. Bij de meesten doet het toch pijn en is het allemaal nog een beetje ongemakkelijk en niet erg fijn. Dat je weet dat je daarin zeker niet de enige bent. :sob::muscle:

Ik snap niet waarom je er niet over praat met je vriend? Zoiets hoor je toch te delen met 'm?

misschien was je er niet echt klaar voor, ik zou er een tijdje mee wachten nu.

In het algemeen is een eerste keer iets speciaals, maar de daad zelf is natuurlijk zelden zo romantisch/plezierig als het wordt voorgesteld. Misschien had je gewoon te veel ervan verwacht?

Over een paar jaar “lach” je hierom…
ik wil eigenlijk tips geven als vaker proberen vertellen wat je fijn vind etc etc, maar je bent nog zo jong, vind dit heel raar…

Anyhow bedenk voor jezelf waarom je nou zo van de daad baalt, hebben jullie het er niet goed over gehad, was hij niet lief, heeft hij je gepusht of ben je bang dat je iemand teleursteld of dat je dit niet voor jezelf hebt gedaan? maar ook niet onbelangrijk, bedenk voor jezelf waarom jij dit wel hebt gedaan en waarom jij vond dat het tijd was. Misschien kom je erachter dat je je helemaal niet zo’n zorgen hoeft te maken en dat je je bepaalde dingen alleen maar inbeeld. Laat dit gevoel sowieso niet jouw relatie verpesten want dit zou zonde zijn, en het schuldgevoel in de loop v/d tijd alleen maar erger maken praat goed met hem over hoe je je voelt!

Idd, mijn eerste keer werd ik ook niet bepaald blij van, lekker pijn enzo, fantastisch :’) Iedereen maakt het veel mooier dan het is.

Ik denk dat je waarschijnlijk teveel verwachtte van de avond. Meestal is de eerste keer voor meisjes niet zo’n pretje omdat het pijn kan doen etc en het er allemaal nogal stuntelig aan toe kan gaan.

Nu moet je proberen uit te maken als het daaraan ligt waarom je spijt hebt… Of als je er bij nader inzien toch niet helemaal klaar voor was en het nu gewoon een tijdje moet laten.

Ik zou het er in ieder geval over hebben met je vriend en probeer goed uit te drukken wat je voelt en dan zal hij je vast wel begrijpen!

dat is wel echt rot… ik zou erover praten met een vriendin of hemzelf. verder weet ik het niet echt… zorgen dat je tweede keer in ieder geval pas gebeurd wanneer je het wel wilt :wink: