Spijt na uitmaken..

Heey Girlsceners! :wink:

Enkele dagen geleden begon ik hier een topic omdat ik niet wist wat te doen met mijn vriendje. Uiteindelijk heb ik dan de keuze gemaakt om onze relatie stop te zetten… Ik was 1 jaar en 6 maand met hem samen…

Maar nu heb ik echt verschrikkelijk veel spijt :’( ik dacht dat HIJ spijt zou hebben en toch nog zou veranderen, maar integendeel! :frowning_face: De dag nadien vertelde ik hem via sms dat ik spijt had en of het ooit nog goed kon komen tussen ons, hij zei me om alles eens te laten bezinken en dat ik voorlopig nog niet hoefde te wachten op hem. 2 dagen later vertelde hij me doodleuk dat hij bijna niks meer voelde voor mij, ik had echt niet gedacht dat hij dat ging zeggen, de week ervoor zag hij me nog supergraag, dat beweerde hij toch :’( ik heb echt geprobeerd om nog eens af te spreken met hem om misschien nog een keer te praten maar dat wil hij niet, hij is zo grof tegen me… Alsof ik een vreemd iemand voor hem ben. Dat doet me nog het meeste verdriet :confused: vandaag zei hij dat hij echt gelukkig is omdat hij tot 5u in de morgen uit gaat en zich amuseert, mij dus echt niet mist… Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar iedereen maakt toch fouten? :frowning_face:

Ik voel me zo slecht, ik denk aan alles wat ik niet meer heb… Ik zag en zie hem nog heel graag dus ik ben echt zo gekwetst. Ik kan er niet van slapen (daarom dit uur ook…). Pff, wat zouden jullie doen? & anders moet ik een keer de link van het vorige topic hierop zetten, zo weten jullie, wat mijn reden was…

Alvast bedankt! xoxo

Wat erg :frowning_face: maar het zal ook een hoop wennen zijn voor je. Misschien zegt hij die dingen om zich groot te houden?

Misschien zegt hij die dingen om jou te kwetsen omdat je hem zegt maar pijn hebt gedaan doordat je het uitmaakte? Het is erg vervelend dat hij opeens zo tegen je doet maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen. Laat hem anders even afkoelen en probeer dan als hij wat rustiger is nog een gesprek aan te knopen. Sterkte en succes!

Misschien kan je hem even met rust laten, en op een later moment weer aanspreken. Ik weet ongeveer hoe je je voelt, mijn vriend en ik zijn sinds 2 dagen ook uit elkaar na een jaar relatie. Hij vind het ook fijn dat hij weer kan stappen en doen wat hij wilt. En ergens is dit ook logisch, als je een relatie hebt doe je dat toch niet zo snel.

En meid, misschien kan je het zelf inderdaad ook even laten rusten, en kijken hoe jij je er over een week of twee over voelt. Wanneer een relatie wat een tijd heeft geduurd over gaat, voelt dat meestal altijd als een verlies. Maar iets heeft je er toch toe gedreven er een punt achter te zetten. Het voelt misschien erg rot, en daarom denk je dat je hem terug wilt. Maar wil je dat ook echt?

Sterkte meis!

Oh dit kan zo veel pijn doen! Ik heb er toen de tijd heel veel pijn van gehad toen het uit was en zo gehoopt dat zijn gevoel terug kwam enz, maar het kwam niet bij hem. Tot het moment dat ik besloot verder te gaan met mijn leven, toen begonnen opeens de belletjes bij hem te rinkelen. Nu zeg ik niet dat bij jou ook zo werkt, maar probeer er toch boven te staan en kies voor jezelf.

Dankjewel allemaal! :wink:

Het is echt moeilijk, maar ik had natuurlijk mijn redenen om het uit te maken. Maar op die moment denk je dat dat de juiste beslissing is. Maar de volgende dag besef je wat je kwijt bent :frowning_face:

ik herken dit gevoel. ik heb het een aantal weken geleden uitgemaakt met mijn ex. hij was vreemd gegaan en dat was voor mij te veel.
een week later dacht ik hem terug te willen. maar toen ging ik uit en heb ik met een ander gezoend. dit voelde eigenlijk wel goed. ik besefte dat ik hem helemaal niet nodig heb om gelukkig te zijn!