Lieve meiden,
Ik zit al meer dan 1,5 maand met een probleem…
Afgelopen mei tot september heb ik met een hele leuke jongen gedate en ik was helemaal in de wolken. Hij vond mij ook leuk aangezien hij me mee uit vroeg etc. Bij onze laatste date probeerde hij mij te zoenen. Ik weet niet wat er toen in mn hoofd omging maar om de een of andere reden wees ik hem af. Hier heb ik ongelooflijk veel spijt van…
Maar goed daar is het nu allemaal al te laat voor. Hij was er zo te zien erg teleurgesteld in en probeerde het toen hij mij thuis afzette nog een keer, deze keer kreeg ik de hint niet echt door en heb ik hem alleen maar een knuffel gegeven en ben toen naar binnen gegaan…
Drie dagen later whatsappte hij mij dat het hem beter leek om het hier bij te laten. Hier was ik helemaal kapot van… Ik was in shock en had het absoluut niet zien aankomen aangezien we het dat weekend nog zo leuk hadden gehad. Door de shock heb ik hem niet gevraagd waarom… Hij had namelijk geen reden er bij geschreven. Ik weet dus niet of het kwam omdat hij me simpelweg niet meer leuk vind of doordat ik hem 2 keer heb afgewezen en hij daardoor dacht dat ik hem niks vond.
Dus ja, nu loop ik al 1,5 maand rond met een spijtgevoel… En met de vraag '‘waarom?’…
Heeft iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ik wil echt van die gedachtes af en gewoon weten waarom of, tja ik weet niet…
Alvast super bedankt! Liefs, Sophie