Spijt & hem niet uit mn hoofd krijgen..

Lieve meiden,

Ik zit al meer dan 1,5 maand met een probleem…
Afgelopen mei tot september heb ik met een hele leuke jongen gedate en ik was helemaal in de wolken. Hij vond mij ook leuk aangezien hij me mee uit vroeg etc. Bij onze laatste date probeerde hij mij te zoenen. Ik weet niet wat er toen in mn hoofd omging maar om de een of andere reden wees ik hem af. Hier heb ik ongelooflijk veel spijt van…

Maar goed daar is het nu allemaal al te laat voor. Hij was er zo te zien erg teleurgesteld in en probeerde het toen hij mij thuis afzette nog een keer, deze keer kreeg ik de hint niet echt door en heb ik hem alleen maar een knuffel gegeven en ben toen naar binnen gegaan…

Drie dagen later whatsappte hij mij dat het hem beter leek om het hier bij te laten. Hier was ik helemaal kapot van… Ik was in shock en had het absoluut niet zien aankomen aangezien we het dat weekend nog zo leuk hadden gehad. Door de shock heb ik hem niet gevraagd waarom… Hij had namelijk geen reden er bij geschreven. Ik weet dus niet of het kwam omdat hij me simpelweg niet meer leuk vind of doordat ik hem 2 keer heb afgewezen en hij daardoor dacht dat ik hem niks vond.

Dus ja, nu loop ik al 1,5 maand rond met een spijtgevoel… En met de vraag '‘waarom?’…
Heeft iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ik wil echt van die gedachtes af en gewoon weten waarom of, tja ik weet niet…

Alvast super bedankt! Liefs, Sophie

Vraag het hem? IRL? of Whap?
Maar denk beter in het echt want dan kan hij jou sowieso niet negeren!
En als je dit niet durft… tsja dan moet je echt verder en proberen over hem heen te komen!
Maar aangezien je veel spijt heb zou ik het eerste doen :wink:
Succes ermee :slightly_smiling_face:

Ik zou vragen of hij het nog een keer wil proberen.
Biecht op dat je spijt hebt. Nee heb je, ja kun je krijgen.
als hij je echt leuk vindt of vond, reageert ie voor een tweede kans.

Dank jullie voor jullie reacties!
@VictoriaJane, Ik zou het heel graag IRL willen vragen alleen ik spreek hem eigenlijk nooit alleen aangezien ik niet met hem in het jaar ofzo zit want hij zit een jaar hoger dus kom hem alleen in pauzes tegen :wink:
@Kraplapje, Dit zou ik ook graag willen alleen weet ik niet of het feit dat ik hem afwees de reden is dat hij me dumpte… En ik wil dan ook niet overkomen als een stalker die hem niet uit dr hoofd kan zetten terwijl hij mij al eeuwen niet meer leuk vind…

Kun je niet gewoon dichter bij hem in de buurt komen, je hoeft niet meteen over nog een keer daten of een relatie beginnen, maar gewoon een gesprek voeren. Je zegt dat hij eerst een date met jou wilde, hoe ben je toen met hem in contact gekomen?
Probeer in ieder geval te weten te komen of hij je nog leuk vindt, want je krijgt er heel veel spijt van als je het niet probeert (weet ik uit eigen ervaring …)
Succes!

@xgekmensjex, Hij zit zeg maar bij mij in een vriendengroep dus via-via leerde ik hem kennen. En verder spreek ik hem nog best vaak op school en whatsapp alleen we doen allebei maar alsof er niks is gebeurt en mijden zo’n gesprek eigenlijk beide… Maar misschien moet ik het maar eens gaan proberen!

Nou ik denk dat het niet stalkerig is.
In je bericht kan je er bij zeggen dat je het kan afsluiten als je het zeker weet.
Als hij je geen rede heeft gegeven, dan kan hij dat eerlijk en alsnog doen.
Dus gewoon nonchalant berichtje sturen, dat je het stom vindt van jezelf en hem ernaar vraagt hoe hij erover denkt.

@Kraplapje, Dankje voor je hulp! Ik ga er heeel hard over na denken haha, vind het nogal eng!

Jeetje, dit is echt precies mijn verhaal. Ik zal het even in het kort samenvatten.
Ik heb ook een hele leuke jongen leren kennen volgend jaar mei 2 jaar geleden, het was dan wel via internet, maar het klikte en na wel een aantal maanden mail contact gehad, pas hebben afgesproken. Want je weet tenslotte niet met wie je aan het praten was. De eerste date was ik enorm zenuwachtig, echt heel errg want stiekem was ik bang dat het een verkeerde jongen zou zijn of niet de jongen die ik voor me had. Maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn en heb ik hem mijn stad laten zien. Hij vond het geweldig. Toen was het tijd om te gaan, want ik had nog een verjaardag die avond, en toen hadden we gewoon afscheid genomen. Toen kwam date 2. Daarmee ging ik met hem naar een concert wat ook heel gezellig was, maar er gebeurde niet veel ook omdat ik midden in een griep had en er ook nog een keelontsteking bijkreeg waardoor ik moeilijk met hem kon praten. Toen kwam date drie en zijn we naar de pizzaria geweest. (tussen de dats zaten steeds ong. 3 maanden) en vervolgens naar de film Nova Zembla. Ik vond het heel leuk, maar toen ik vervolgens afscheid van hem nam en hij me probeerde te zoenen raakte ik in paniek, hij wist ook niet zo goed wat hij moest doen en toen hij weg was, kreeg ik even later een e-mail dat hij thuis was (hij woont ander half uur hiervandaag) en dat hij het heel leuk vond en uit paniek en verwarring heb ik gezegd dat ik het hier bij liet liever. Ik was verward, want snapte niet dat iemand eignelijk verliefd op mij kon worden omdat ik het nog nooit mee gemaakt had. Maa rook was hij heel erg onzeker en nooit echt ervaring gehad met meisjes en daarom wist ik ook niet zo goed wat ik moest doen. Daarna heb ik een jaar niet meer tegen hem gepraat, maar begon mijn maatje toch wel te missen… en kreeg behoorlijk spijt van wat ik gezegd had… en sinds kort heb ik weer mail contact en spreken we binnekort weer wat af en hoop dat ik nu wel mijn angst kan overwinnen. Want ik hou echt van hem.
Dus in jou geval zal ik op de een of andere manier, al dan niet via mail of sms of whatsapp gewoon proberen weer het contact op te pakken en hem proberen duidelijk te maken, waarom je hem niet zoende of hem des noods vragen of ie zin heeft om weer naar de film te gaan of de avond over te doen…

@Girlpowrr, Dankje voor je reactie! Haha ja ons verhaal lijkt wel precies ja! Ik hoop dat het bij jou allemaal goed komt! Ik heb ook het besluit genomen dat ik heb vanavond toch nog maar een whatsappje ga sturen met de vraag waarom hij het toen wilde stoppen aangezien hij nooit een reden heeft gegeven. Heel spannend maar dan kan ik me er tenminste bij neerleggen en wie weet was mijn weigering wel de reden… Alvast veel plezier op je date!

Spreek hem eens aan.Het kan toch zo zijn dat die kus voor jou nog niet goed voelde op dàt moment. Daten betekent niet meteen zoenen…

jij ook veel succes! laat je het weten als ie wat gezegd heeft! soms doe je gewoon gekke dingen waar je zelf niet echt wat aan kan doen…

Dank jullie wel voor de steun! Ik heb het hem net via whatsapp gevraagd aangezien hij al sinds dinsdag ziek is. Hij heeft er heel chill over geantwoord en heel eerlijk! Wat ik dus super fijn vind! Ik ben vervolgens ook eerlijk geweest en ja nu is het niet echt meer awkward. Hij zei dus dat hij me eerst super leuk vond alleen niet echt meer wist of het later nou leuk-leuk was of niet… En toen ik ook niet echt interesse in hem toonde (door hem af te wijzen oepss) heeft hij besloten om het dus ‘uit’ te maken. Maar dit is dus echt een opluchting :slightly_smiling_face: En ik ga dr ook niet meer achteraan ofzo, het is goed zo. Nogmaals dank jullie wel! X

Jezus, hoe kun je zo je eigen ruiten inslaan? Dat je hem hebt afgewezen is maar 1 ding, dat had je makkelijk goed kunnen maken door hem onmiddellijk te smsen dat je hem echt nog eens wou zien en dat je het niet begreep.

Het enige wat je nu nog kan doen is hem smsen en vragen of hij nog een date zou willen…

Ah, heb je update gelezen. Hoezo ga je het daarbij laten?

Geloof me, als je hem 2x hebt afgewezen zal dat niet het geval zijn…

@Brod, Hahaha! Hij zei dat hij los van die afwijzingen ook niet zeker er van was of hij me leuk-leuk vond. En dan heb ik zo iets van ‘het lag niet alleen aan de afwijzingen’ dus ik heb er vrede mee. Op de een of andere manier ben ik nu heel happy haha, een soort van opluchting en het gevoel dat ik echt verder kan. Wow ik klink nu echt als een vrouw van 45 die al 3 verpeste huwelijken heeft hahah.

En we waren hiervoor hele goede vrienden dus was een soort van friendzone idee, en nu zitten we nog net op het randje dat we terug kunnen naar het goede vrienden zijn en ik ben bang dat als ik nu nog tevergeefs er verder op in ga waar ik niet eens zin in heb onze vriendschap verpest. Hij zit namelijk ook in mn vriendengroep en ik zit bij hem in de feestcommissie en alles dusja…