Spijt hebben ;(

heeii meiden :wink:,

ik had een maand geleden besloten om mijn haren te verfen.
Zoals dit: http://love-aesthetics.bl…beauty-my-ombre-hair.html
En daar heb ik erg veel spijt van, want het past niet bij me.
Ik kreeg ook al opmerkingen van: ‘’ Wat heb jij met je haar gedaan?! ‘’

dus de vraag is: Hoe kan ik mijn (bruine) haarkleur weer terug krijgen zonder het weer te verven?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ;(

^^
het lijkt net of ik donkere haargroei heb. de kleur begint ongeveer bij mijn oren…

jaa klopt. maar ik bedoelde een product ofzo…

Je zou het ook met Henna kunnen verfen, dat is niet zo schadelijk voor je haar.

Lush heeft goeie henna.

Gebruik nooit zomaar henna. Dat is permanent en als je dàn een lelijk effect krijgt, is het voor 't leven of toch minstens 'n aantal jaren. Ga gewoon naar de kapper en laat alles in 1 kleur verven.

iemand nog een idee?Want ik wil het liever niet verfen…
Zijn er misschien producten daarvoor?

^
Om verf weg te halen of om het te verdonken.

Ik zou zeggen ga naar een kapper, die kan je toch echt het beste adviseren.

Kan je dit ook in de winkel kopen of moet je het bestellen?

Als je gewoon je eigen haarkleur erover heen doet, dan krijg je een minder erge ombre, krijg je alleen iets lichtere puntjes, is dat geen optie voor je?

het zou kunnen ja…
maar is het niet erg slecht voor het haar als je er weer overheen verft?

ik heb gehoord dat als je je haar vaak met anti roos shampoo of met head en shoulders wast de kleur weggaat? Heeft iemand dit ooit is gedaan of ervaring mee gehad?

Misschien kan je een verf zonder peroxide zoeken, maar dat spoelt snel uit dus ik raad je eigenlijk aan om permanente haarverf in je eigen kleur te kopen, dan ben je er in een keer vanaf. Een keertje extra je haar verven is niet heel schadelijk hoor (: gewoon daarna een maskertje in.

Head&Shoulders werkt hier niet, want bij het lichtere stuk is de kleur eruit gehaald, dus het kan niet meer naar donkerder vervagen!

Ik zou je eigen haarkleur er weer overheen verven.

Het is slecht, maar als je dat 1x doet en daarna zo laat kan je je haar laten aansterken door maskertjes en conditioners. En om de zoveel tijd de punten knippen.

Je hebt ook natuurlijke haarverf. Welk merk het is weet ik niet. Mn ma heeft het ergens gevonden en je kan het uit Amerika bestellen.

^ Volgens mij heb je dat ook gewoon bij De Tuinen

Geen verf gebruiken, tenzij je grijs bent. Mensen denken altijd maar dat verf langer houdbaar is en blablabla. Maar je kunt beter een spoeling doet, ja hij vervaagd, maar het is minder schadelijk voor je haar en gewoon regelmatig naar de kapper gaan om het te laten knippen.

^
Hoe werkt zo’n spoeling dan? ;o
en waar kan je het kopen, en hoeveel kost het? xd

je moet gewoon naar de kapper gaan, vragen wat je moet doen (verven of spoeling) en dan datgene doen wat ze zegt…
BTW je hebt dit gedaan met het idee dat je het leuk vond, wat kan jou het schelen wat andere mensen zeggen…

^
Nja, uiteindelijk vond ik het toch niet zo mooi meer staan…