Spijt door spijbelen

ik heb een probleem dat heel dom klinkt…
afgelopen tijd heb ik heelveel van school gespijbeld omdat ik altijd erg gepest werd, en vaak eerste uren weg geweest, omdat ik wou uitslapen. maar ik heb daar nu heel erg spijt van. nu delaatste weken ga ik wel hele tijd naar school, maar vandaag ben ik alweer afwezig,alleen omdat er te veel wind staat.,( heb n half uurgefiets over waar ik normaal 10 minuten over doe). zijn re mischien tips om het mn vader niet te laten merken en er voor te zorgen dat ik op school neit na hoef te komen?

en wie herkent dit?

‘Ik kon niet naar school omdat de wind te sterk is.’
Wat een bullshit.
Een vriendin van mij woont in Duitsland en moet een uur fietsen en gaat nog maar school, ongeacht hoeveel wind er staat.
Je moet je niet aanstellen en gewoon gaan fietsen.

En nog even over dat pesten, dat moet je zo snel mogelijk je mentor/ouders vertellen.

pfff. je kunt je ook aanstellen inderdaad.
maar ja, het is jou keuze, ik blijf ook wel eens thuis, maarja wat wil je als je er soms om HALF 6 uit moet en 7 uur thuis bent…

Door gewoon naar school te gaan.
Ja sorry hoor, maar je hebt het aan jezelf te danken, moet je nu ook maar de consequenties onder ogen komen.
Dat pesten zou ik ook aan je mentor en of ouders doorgeven, zo los je ook niks op.

yea ik stel me aan., en miss komt dat omdat ik asmatische bronchites heb en daardoor kapot ben OH, boeien…

dat pesten heb ik duizendenkeren melding van gemaakt, school doet er niks aan , enmn pa wil nooit naar me luisteren, die denkt alleen aan zichzelf…

maarja ik moet normaal 3 kwartier fietsen… als k geluk heb, moet vroeg mn bed uit, behalve vandaag=), het regent tering hard, en wanneer je een half uur doet over waar je normaal 10 minuten over doet , k weet niet, zou 't betekenen, dat ik meer als 2 uur onderweg zou zijn…vastgevroren, mn handen zijn eindelijk ontdooit en droge kleren voelen eigenlijk ook bestgoed

k geef nooit mezelf de schuld dus nu ook neit, k dank het aan mn ouders die me niet op hebben gevoed(H)

je hebt er wel spijt van, maar geeft jezelf niet de schuld …?
waarom heb je dan spijt :’)

nah,mischien ist geen spijt, maar meer de angst voor mn pa,omdat hij erg snel agressief is, ben k mn internet kwijt, gaat ieslaan, daar heb k nie zoveel zin in…

Ga dan ook naar school!
Desnoods met de bus.

Lekker begripvol ben je ook?! Vorig jaar had ik echt een kutklas en was ik enorm onzeker. Ik werd niet echt gepest maar er werden wel vaak kutopmerkingen naar mij gemaakt. En dat zorgde ervoor dat ik 3/4e van het schooljaar NIET op school zat omdat ik het gewoon niet aankon. Ik was superverlegen en doodsbang. “Gewoon naar school gaan” is echt NIET zo makkelijk als jij denkt.

daar heb je gelijk in, mensen die zoiets niet meegemaakt hebben, of meemaken, die praten er te makkelijk over, maar ik zit daardoor zelfs al zo’n 3 jaar onder behandeling van een psycholoog, gewoon doen is nietmakkelijk.

maarja als er een bus zou rijden zou het mooi zijn,mr ik woon ergens in een gat… waar dus geen bus naar school rijdt…

Ai, ja dan zul je toch met de fiets moeten!

Misschien kun je de kindertelefoon bellen, vanwege met dat gedoe met je klas en vader.

nja kindertelefoon zou kunnen weetje, maar ja, die helpen ook nie egt vind ik dan=S, ze kunnen zeggen niks van aantrekken, maar das best lastig

ja als je dat er niet bij zet kunnen wij daar ook geen rekening mee houden he, vertel dan ook alles i.p.v de helft.

wat je zegt over mensen die het niet begrijpen zelf nooit zo iets hebben mee gemaakt, ik wel en ik ging ook gewoon naar school en vind ook dat je moet gaan.
zeggen dat andere der niks van af weten is een algemene smoes als ze iets horen wat ze niet willen horen.

ga naar een andere school, vraag voor betere medicijnen bij een dokter, vraag of je in een andere klas kan komen, ga naar jeugdzorg, kindertelefoon… en dan niet zeggen helpt niet, als je het niet probeert helpt het niet nee

ik heb genoeg geprobeert, ik hoef geen medicijnen, das troep,

maar de een heeft net wat meer doorzettingvermogen dan de ander, dus eigenlijk kan je er nog niks over zeggen.

en waarom zou ik nu nog naar n anddere school moeten gaan, dit is mn laatste jaar, tis nog een paar maanden. er zijn nu 2 mensen in de klas die normaal doen, daarom ben ik afgelopen wekend gewoon geweest,

mr raak er oververmoeid van

Je doet niet eens je best om je situatie beter te maken.

, dat kun jij niet beoordelen :wink:, ik heb mn hele leven lang mn best gedaan, , en 2 jaar geleden in een depressie gekomen, als je al alles uit jezelf haalt, en het dan nog niet goed is, ?

, dat kun jij niet beoordelen :wink:, ik heb mn hele leven lang mn best gedaan, , en 2 jaar geleden in een depressie gekomen, als je al alles uit jezelf haalt, en het dan nog niet goed is, ?

Sorry hoor jij zeurt echt.

Je zegt dat je zo ziekte heb, neem dan medicijnen dan zeg je dat dat troep is. Nou waarschijnelijk niet eh dan zou die dokter het niet geven asjeblieft zeg stel je niet aan. En geef je ouders niet de schuld met je opvoeding ze doen het misschien wel goed maar je bent gewoon een lastig kind, wees gewoon blij dat je school, ouders en alles heb. Ga gewoon na school ookal staat er zoveel wind, loop dan en haal dan een telaat briefje. Je doet niks om de situaties beter temaken, je hebt alleen maar smoesjes. En dat je word gepest dat is vervelend maar doe er dan wat aan, en zeg nou niet me ouders en de leraren doen er niks aan. Doe er dan wat zelf aan, als jij vind dat niks en niemand helpt.

Ga je nou voor alles er iets bij halen? Me vader is ook depressief en die heeft er zelf voor gekozen om na kliniek tegaan omdat die zich anders zelf wat aan zou doen. Je kan zelf ook keuzes maken, dus als zo erg is ga dan na psychiator.