Spijt! de film

Heeee.

Geen idee of hier al een topic over is… Maar volgens mij niet.
Maargoed, t/m 4 maart kun je je opgegeven voor de audities voor Spijt! de film van Carry Slee.
Ik vind het zoo vet (:
En ja, ik heb me opgegeven…
Alleen is het de eerste keer dat ik zoiets doe, dus ik ben benieuwd of ik er heen mag…

Nog meer mensen hier die zich hebben opgegeven?
Of ervaring hebben? En geweldige tips? :relieved:

Gewoon van je beste kant laten zien, niet zenuwachtig zijn (zal wel moeilijk zijn haha) en uhmmm geniet ervan! :slightly_smiling_face:

Succes! :heart:

OMG zo vet! Heb je een site voor mij? aaahh ik ga dat doen!!

http://www.shootingstarauditie.nl/index.html

Hier kan je alles lezen en je opgeven :slightly_smiling_face:

Haha niet zenuwachtig zijn wordt denk ik een drama… Maarja, ik vind het wel heel erg leuk om te doen :slightly_smiling_face:
En dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik heb me ook opgegeven haha! Ik heb een beetje ervaring, je moet gewoon je zelf zijn en het goed leren, anders raak je van de zenuwen je tekst kwijt!

Dit ja!
Ik weet niet eens waar Spijt over gaat, even googelen.

Oh nu weet ik het. Ben benieuwd…
sjemig, heb ik het natuurlijk weer ergens anders over

Het is best een zielige film… ;l

nee. ik vind de films van haar heel slecht.
de boeken zijn wel leuk.

Oh leuk! Nou ja, het is natuurlijk een hartstikke zielige film, maar wel leuk dat je je hebt opgegeven!

Ik vond het boek iig heeeeel mooi!

wat moet ik nou zetten bij wat van belang kan zijn bij de beoordeling? ;p

ik heb me ook opgegeven!

Opgegeven! :slightly_smiling_face: hihi

Inderdaad! Toen ik hoorde dat de volgende verfilming Spijt zou zijn, dacht ik echt even wth.

en wat is een goede portret foto om te sturen? hahah, ik heb zoooveel foto’s ik weet het gewoon niet meer… Moet het netjes zijn en mag het een foto van een shoot zijn?

ik heb me al opgegeven haha ik zie het vanzelf wel

ik ben altijd al best wel verlegen, of nou ja. Ik word soms snel rood en dat is best vervelend. Zouden ze me dan afwijzen? Ik heb het alleen bij mensen die ik niet ken… Soms!

haha ze gaan je echt niet afwijzen omdat je een beetje verlegen bent of snel rood word hoor! Nee, ik dan. Ik heb echt een probleem. Want ik stotter heel erg. Ik zit al 7 jaar op een theaterschool, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik denk niet dat ze een stotterend iemand gaan aannemen hoor :s behalve als het bij de rol past dan.