Spijt? Ben ik te ver gegaan?

Hee,
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vertellen,
Maar ik had vandaag een date met me ex. Maar het was niet echt me ex, want vorig jaar had ik iets met hem en toen had hij me na 2 weken al gedumpt. Dus geen serieuze relatie ofzo. Maar 2 weken geleden zoende ik met hem tijdens uitgaan. We vinden elkaar wel leuk geloof ik.

Het probleem is,…
Vandaag gingen we véél verder dan zoenen. En ik had helemaal geen ervaring, maar hij wel. En hij is heel lief want hij zegt telkens dat ik moet zeggen als ik iets niet wil en zo. Maar het voelde allemaal wel goed en ik was op zich wel nieuwsgierig. We hebben zeg maar alles ongeveer gedaan behalve seks.

Maar achteraf weet ik niet of het wel goed is wat ik heb gedaan. Want ik ben eigenlijk helemaal niet verliefd op hem. Dat besef ik nu pas. We hebben wel iets bijzonders, maar ik ben gewoon niet verliefd.

Dus ik ben helemaal in de war en ik voel me vreemd. Ik heb aan de ene kant geen spijt of zo, want ik wilde het op dat moment allemaal wel, gewoon uit nieuwsgierigheid eigenlijk… Maar tja hoe ga ik dit zeggen xD We zaten dus een beetje te klote enzo, maar op het laatste moment toen het écht serieus begon te worden zei ik dat ik niet verder wilde. Dus we kwamen allebei niet, zeg maar xD

Maar ik voel me zo kut. Enig idee waar door dat komt? Of zijn er mensen die ook zo’n soort situatie hebben mee gemaakt? Of weet iemand wat ik nu moet doen? …

Het is echt beschamend om dit allemaal te vertellen, maar ik moet het gewoon even kwijt =S

x

nee hoor weet trots op dat je nee op gezegt op het echt sirieuze.
iedereen is nieuwschierig maak niet uit als het zelf verkeerd voelt is het heel vervelend natuurlijk.
maar als ht goed voelde is er verder geen probleem hoor…

en het is niet raar om het te vertellen hoor xD

Zolang hij geen gemene dingen gaat doorvertellen (hij is toch betrouwbaar hoop ik?) is er niks aan de hand, hoor. Je wilde het op dat moment, nouja, prima toch? Je hebt op een bepaald punt nee gezegd, en dat is echt knap. Vooral als je al flink… bezig bent zegmaar :’). En het is inderdaad niet raar om te vertellen hoor :stuck_out_tongue:

vind ik ook :relieved:

oh, ik voel me wel een stuk beter nu :stuck_out_tongue: Ik dacht ik heb iets vreselijks gedaan ofzo xD
Maar goed dat ik het even verteld heb.
Ja, hij is wel betrouwbaar.
Bedankt voor jullie reacties.
x

graag gedaan

Graag gedaan =]

zolang hij het idd niet doorvertelt… is alles goed;) niets om je voor te schamen hoor!! enne… je moet het toch een keer “ontdekken”… =)

helemaal niet raar hoor dat je het verteld juist goed anders ga je er alleen maar meer mee zitten. maar je hebt voor je gevoel op het juiste moment stop gezegd en het voelde toen goed dus geen probleem denk ik en je moet het toch een keer proberen

Ik heb dat gevoel ook wel eens gehad met een ex van mij. Ik zat toen met hem in een relatie, en hadden toen dingen uitgespookt waar ik later ook zo’n gevoel van had. Je kan er lang en breed over na gaan denken en doen… maar eigelijk heeft dat niet zoveel zin. Ik zeg altijd, je kan beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt, dan de dingen de je niet gedaan hebt… Op dat moment voelde het goed, je hebt naar jezelf geluisterd toen je het niet meer zo zag zitten.
Niets ergs aan hoor meisje!

Liefs,

Het is niet raar! Als hij het maar idd niet doorverteld tegen zijn vrienden, vd rest als jij op je gemak bij hem voelt en dingen met hem wilt “ontdekken”… go for it.

Zo denk ik ook altijd.