Spijlenbed

Ik wil al een tijdje een spijlenbed hebben. Die dingen vind ik gewoon mooi. Ik vroeg me alleen wat de ervaringen van andere eigenaren zijn :slightly_smiling_face:
Kraken ze bijvoorbeeld veel sneller dan een houten bed?

Geen ervaring, sorry.
Upje dus.

bij mij zijn 3 spijlen los gegaan, maarja ik heb het bed al bijna 4 jaar.
het bed kraakt niet ofzo.

ik heb geen idee wat dat is haha.
oke nutteloze reactie!

@summerlovexx my 2 haha

Ik had er eentje gezien bij Leen Bakker, was nog in de aanbieding ook. Denk ook dat het verschilt per mode, niet?

Ik vind het ook heel mooi, maar ik stoot vaak met mijn voeten tegen die spijlen aan en dat doet pijn. (’:

Ik heb er een van poortvliet ofzo, hij zit nog steeds stevig in elkaar.
Die van mij is van staal, maar kraakt ook niet dus…

mijn houten bed kraakt enorm

Ik heb zo een bed van me schoonzusje gekregen, zij kocht een nieuw bed dus ik heb haar oude. Hij kraakt niet of je moet er wild op gaan doen. En hij is dus al voor de 2de keer in elkaar gezet. Het licht ook vaak wel aan de bedbodem die er in zit. En verder is het vaak een kwestie van een schroefje weer even aandraaien als hij kraakt

ik heb er ook een, en hij kraakt ZO erg. niet normaal.
als ik me omdraai lijkt het wel alsof ie uit elkaar valt, en ik heb hem nog niet eens zo lang. pas een halfjaar en toen ik hem net had was het ook al zo.

zal echt niet meer kraken dan een ander bed

Ik dacht dat er spijkerbed stond :woman_student:

Ik heb zon meegroeibed van de ikea!
Die kan je dan zo lang hebben als je zelf wilt. tot de 2 meter geloof ik.
En hij slaapt heel erg lekker, geen gekraak :slightly_smiling_face:
Dus ik weet niet of je er zo een bedoelt?

http://www.babybytes.nl/fotos/leden/75/7529408-85842985.jpg

Ik heb een spijlenbed van de Leen Bakker en die zakte door toen er een zwaar iemand op ging zitten. Maar met een paar bakstenen eronder is het een prima bed.
Ik zou dus geen spijlenbed van de Leen Bakker halen.

Tja die bedden zijn ook gemaakt om iets van 100kg te dragen. Die Noah?

ik heb een spijlenbed van de ikea, gekregen toen ik 14 werd. nu ben ik 16 en hij is nog steeds perfect, kraakt helemaal niet. mn houten bed daarentegen… die kraakte als een gek. :’).

Ik lig er al 5 jaar op en hij is nog steeds heel en nog nooit klachten gehad.
Hij kraakt echt niet!
Hij is van de ikea.

Mijn ouders hadden er vroeger een en zover ik weet kraakt hij niet meer dan een houten bed. Ze zijn idd echt tof.

Ik heb door zo’n bed (maar dan als hoogslaper) mijn arm gebroken doordat ik erin vast bleef haken, dus geen spijlenbed voor mij (: