spijkerjasje

Heee ,
Ik heb laatst voor 2,50 een spijkerjasje gekocht op Marktplaats , ik de mouwen eraf geknipt , ik heb hen gebleekt & ik heb dr studs op geplakt. :slightly_smiling_face:
Toen ik klaar was deed ik hem aan & kwam ik dr achter dat die te groot was , ik vroeg het aan mn familie enzo & die zeiden het is juist wel goed/stoer zo , maar toe ik het aan een vriendin vroeg vond ze het niet zo mooi zo groot.
Moet ik hem wel of niet iets te groot aan doen ? $

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Jaa juist wel, lekker oversized, hou ik wel van bij spijkerjasjes, heb er zelf ook 2 gepimpt, een gilet en een jasje, als je een foto van het gilet (aan) wil moet je het even zeggen :wink:

Benieuwd naar jullie foto’s! :slightly_smiling_face:

Jasje van de kringloop, die heb ik zelf dus gebleekt en de mouwen eraf gehaald!

^ ziet er niet te groot uit hoor! Gewoon prima zou ik zeggen,
trouwens erg goed gelukt dat bleken!

Die is niet van haar.

Hmm, ik snap het zo niet meer helemaal, maar dit is mijn foto en mijn jasje hoor :wink: Was even ter voorbeeld hoe een oversized jasje staat!

Dat is het jasje van iemand anders. Hier hebben ze het niet over, dat bedoel ik.

Italishh, dat jasje is echt leuk! En ts, misschien moet je een foto plaatsen want zo weten we niet echt hoe het eruit ziet.

Dat andere mens dacht dat het van TS was :’)

Haha, achja, kan gebeuren! :wink:

TS, je foto doet het niet bij mij!

ik vind hem wel stoer

Ik vind hem geweldig! Ik wil dit al heel lang doen maar ik kan geen basic spijkerjasje vinden die goedkoop is, jammer.

Ik vind m heel tof!

Ik vind hem wel wat hebben , gewoon lekker dragen je draagt hem omdat jij hem leuk vindt en niet voor een ander . :flushed:

Is niet te groot hoor, is vet!

Luister niet naar anderen en doe wat je zelf voelt? Als jij het leuk vind en je er lekker in voelt, moet je hem aan doen, en anders niet :wink: