Spijkerjasje zonder mouwen.

Hoe kan je een spijkerjasje zonder mouwen combineren? hij is van de new look

Heb je iets van een foto of duidelijkere beschrijving?
Zitten er studs op, licht of donker? issie gebleekt?
Ik zou zelf niet kiezen voor spijker op spijker, maar meer een zwarte broek of een witte misschien.
En een t-shirtje eronder…

http://www.newlook.com/eu/shop/womens/jackets-and-coats/stonewash-denim-gilet_240935440

dit is hem.

upp.

Ik zou het persoonlijk alleen in de zomer dragen, met een mouwloos blouseje ofzo eronder, in ieder geval niet dat er nog mouwen onderuit komen denk ik

heuy die heb ik ook. ik draag 'm nu niet meer zo vaak omdat ik het echt een zomerding vind en ik niet weet of ik het wel zo mooi vind als er langere mouwen onder zitten.
oke dit is de meest nutteloze reactie ooit.

Met een zwart blousje eronder (rechts)

http://data.whicdn.com/images/38484103/tumblr_maz4p1Jbay1rxei08o1_500_large.png

Maar het is idd meer iets voor de zomer, maar met bv uitgaan of een feestje ergens binnen kan het ook wel zonder mouwen :slightly_smiling_face:

http://lookbook.nu/look/1200781-THE-COMEBACK-Cheetahfied

ik heb precies dezelfde, en ik droeg het laatst met een zwart shirt met lange mouwen, een zwarte broek en prachtige hakken

Ik vind hem denk ik ook meer voor de zomer, ik vind het minder mooi als er mouwen onderuit komen. Maar opzich kan het wel, het lijkt mij wel leuk met een zwarte skinny, een zwart met wit gestreept shirt met lange mouwen en leuke laarsjes (:

^ ik twijfelde toen ook heel erg over dat shirt, heb serieus een half uur voor mijn spiegel gestaan, maar toen besloot ik, wat maakt het ook uit, ik ga toch niet naar buiten vandaag (het werd uiteindelijk echt zo’n hangzaterdag met vriendinnen :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Ik vind spijker op spijker vaak niet leuk, bij mezelf valt het altijd heel erg op al kan het wel met contrasten van licht/donker.

Ik draag het zelf altijd met een opvallende broek icm een simpel shirtje en wat accessoires of andersom met een simpele rustige (zwart, beige etc) broek en een opvallende top en accessoires.

Het vaakst draag ik een broek met een print, een zwarte top zonder mauwen die wat langer valt en het giletje met zwarte pumps en bijpassende accessoires.

Lange mauwen eronder vind ik vaak niet mooi mits het niet te opvallend is, zwart ofzo.

Op lookbook zijn veel leuke dingen te vinden ter inspiratie. Plus ik zou zeggen probeer wat uit en laat het je vriendinnen/moeder zien, zij kunnen wat objectiever oordelen want zelf kijk je er altijd wat anders en kritischer tegenaan (:

zoals op de foto van de newlook site? :blush:
ik vind het zelf meer iets voor de zomer.

Hij is echt leuk!!
Ik zou hem dragen over een witte, dunne kabeltrui voor de winter. Of met een kanten jurkje met zwarte laarsjes eronder.
Of over een shirt met streepjes. Omdat hij zo licht is kan je er denkik wel een donkere sijkerbroek onderdragen, vind ik wel leuk;)
x

Misschien is het ook wel leuk met een zwarte doorschijnende blouse eronder (met lange mouwen)

gaaaaf!

ik zou er een zwart hemd onder doen
met een tregging.

misschien een donker groene tregging ofzo…

Doe er een lerenjack eronder en hij kan voor de winter.

Je kan hem ook combineren met een shirtje, maar dan niet superlange mouwen maar totaan je elleboog (?) en dan een lichte kleur, zoals mint. Ooh en een grote ketting :grinning:!

Zoals op de foto! Een t-shirt met een leuke tekst of print! :grinning:

Ah ik wil die ook, maar ik zou die alleen in de lente/zomer dragen, omdat ik het lelijk vind als je er een blouse of basic shirt onderdraagd. Ik hou daar zelf niet zo van, maar dat is dan natuurlijk aan jou. Ik zou hem combineren met een leuke kleur skinny en een simpel hemdje. Of een blousje eronder zonder mouwen. Ik vind 'm echt heel leuk, wil 'm zelf ook nog!