spijkerjack

```html
Hee girls,
Ik heb afgelopen week een spijkerjack (half lang) gekocht bij de Lady Sting.
Nu zit ik alleen met een probleem, ik heb echt geen idee hoe die ik die aan moet trekken… In mijn kledingkast heb ik ook niet iets van een broek met dezelfde kleur spijkerstof. Het staat toch niet mooi om twee verschillende kleuren (basic) spijker dingen aan te trekken?

Iemand een leuk idee hoe ik dit kan dragen?

Image and video hosting by TinyPic

```

Ik zou hem niet combineren met iets anders spijkerstofachtig, maar met een lief kleedje! (:

inderdaad met een leuk jurkje,
of op een broek met een tuniekje!

In de zomer: Met een wit jurkje &sandalen\slippers.

Ik zou hem ook zeker niet combineren met een andere spijkerstof.
goed idee^^

gewoon beige shortje, wit shirtje eronder, doe ik altijd in de zomer!
of legging met lang shirtje.
doe hem ook vaak boven mn zwarte skinny, als jasje met uitgaan ofzo!
kan eigenlijk met best veel maar alsjeblieft niet op een gewone spijkerbroek!!

Met een panty en een jurkje, of een legging en een langer shirtje.

ja, ik heb wel een zwarte broek maar dat is ook niet zo mooi ?(die ik heb eronder)…
Jurkjes heb ik niet echt wel heb ik er een witte blouse onder gekocht.

hmm bij mij staat het altijd wel leuk, krijg er ook veel complimentjes over! maar mijn spijkerjasje is eigenlijk wel veel lichter dan jouwe

naja, ik probeer het gewoon nog eens uit :slightly_smiling_face:

een lange broek, met een wit shirt met print, en een leuke ketting of zo’n ronde sjaal xd

zwarte broek met een shirtje met opdruk. alleen dan wordt het wel vrij basic. je zou het ook gewoon met een jurkje kunnen dragen, volgens mij kan het met elk jurkje.

gekleurde jegging/tregging, shirt (gestreept of met print) en schoenen maakt vrij weinig uit ja (:

ik draag mijn spijkerjasje altijd met een jurkje of met mijn legergroene of beige chino
en met een zwarte broek staat het ook leuk

Alllleesss kan er onder! Iets wit, of gewoon zwart… alles. Ik draag er tenminste alles onder.