Spijkerjack Rags for Girls

Ik heb dus een kort spijkerjackje van Rags for Girls, met rits en twee zakjes, van gewoon normale spijkerstof. Vroeger vond ik het heel leuk, nog steeds maar de kleren waar het toen goed bij paste waren te klein… :frowning_face:
Dus: hoe combineer ik dit spijkerjackje zonder dat het te ruig staat (je weet wel, van die vrouwen met tattoos en een spijkerbroek en spijkerjack aan samen met een veel te strak topje wat hun (vaak dikke) buik extra benadrukt. Ik wil er echt niet zo uitzien!! Niet dat ik tattoo’s heb of abnormaal dik ben (wel een beetje…))
Ps: Ik wilde wel foto’s maken maar mijn camera is de pijp uit gegaan vanochtend, sorry :frowning_face: May it rest in peace.

Zoveel, witte top en met een zwarte broek.
Of witte broek en witte top en dan mooie kleur sieraden, bijvoorbeeld bruin tinten. of groen/ roze oorbellen of armbanden. en doe er hakken onder.

Ik draag mijn spijkerjasje echt met vrijwel alles. Jurkjes, rokjes, lange broeken, korte broekjes, en eigenlijk ook met bijna alle kleuren. Zolang er maar genoeg contrast tussen zit. Zoek gewoon op lookbook naar inspiratie.

Oke, thanks!