Spijkergilet - hoe draag je het?

Hee!
Ik vroeg me af hoe jullie het spijkergiletje dragen.
Want naast dubbel denim (waar ik niet echt een fan van ben)
kan ik niets originelers verzinnen dan een zwarte broek en een zwart
shirt!

Iemand tips?

Liefs

k draag t niet
maar bijvoorbeeld op een witte broek ofzo?
beetjenutelozereactiesorry ;$

een foto zou het makkelijker maken :slightly_smiling_face: xx

Ik draag het niet

Ik draag het ook niet.

gewoon een zwarte, bruine of donkerblauwe tregging/broek.

Ligt er een beetje aan wat voor een het is, dus heb je een foto?(:
Maar met een tregging, een beige/legergroene of een andere kleur en een
blousje met driekwart mouwen?

Ik heb hetzelfde probleem, weet ook nooit hoe ik het moet combineren…

Lange witte basis trui, giletje erop, zwarte legging, uggs eronder of andere laarzen… klaar.

Ik had het in de zomer altijd aan met een wit topje, een roze korte broek met ruitjes en minnetonka’s of slippers.
In de winter met wit shirt, zwarte broek en laarzen, minnetonkas of uggs?

xx

ik droeg t altijd met een zwarte broek en wit shirt eronder, en soms grijze broek
het staat ook leuk over een zwart blousje :slightly_smiling_face:

Ik draag het niet, maar het lijkt mij wel leuk met een beetje een wat langer shirtje met lange mouwen (met streepjes ofzo, zodat je outfit niet zo saai wordt), het 5 euro rokje, een panty en laarzen =)

ik zou het een beetje hippie achtig dragen door een beetje wijduitlopend taillerokje met bloementjesprint eronder te doen, en dan een simpel wit hemdje eronder, maar voor in de winter weet ik het ook niet zo gauw

Oversizede blouse, kleur maakt niet uit. Panty d’r onder, kan je ook nog variëren in printjes etc en dan hakken, laarzen of whatever. Kan veel mee…

dankjullie :grinning:

Ik vind dubbel denim ook niet mooi. Heb zelf ook een spijkergiletje, en ik heb hem eigenlijk bijna nooit aan, omdat ik hem ook niet zo goed weet te combineren, haha.

Laatst heb ik hem gedragen met een rood geruit/gestreept blouse/shirtje, het vijf euro rokje [zwart], een zwarte legging en bruine Minnetonka’s eronder.

Ik zou gewoon een soort lang shirt eronder doen met een maillot / panty.

staat hierboven al.