Spijkerbroek!

Hee meiden!

Ik deed net mijn spijkerbroek aan en kwam erachter dat er een heel groot gat achterin zat. En dan bedoel ik echt heel groot dus ik kan hem helaas niet meer aan…
Heeft iemand nog leuke ideeën wat ik er mee kan doen? :slightly_smiling_face:

Liefsxx

Zit er een gat op je kont? Dan denk ik niet dat je er nog iets mee kan doen.
Als er een gat op de pijp zit dan kan je er een shortje van maken denk ik.

Nee hij zit helaas op mn kont! Dat vond ik ook wel jammer, een shortje was leuk geweest! Ik vraag me af of ik iets leuks met de pijpen kan doen…:slightly_smiling_face:

Kan je niet een stuk rib-stof of leer ofzo erop naaien? Dat ga ik doen met een oude broek waar een gat in zit :grinning:
Anders zou ik het ook niet weten, sorry :frowning_face:

meer gaten in maken en er kant achter plakken.

je kunt kleine stukjes uit je pijp gebruiken om je agenda/moodboard/kleine doosjes mee te versieren.

er een lang tshirt over dragen ?

weggooien anders zie je eruit als een zwerver.

Het gat is nogal groot, dus ik denk niet dat ik er iets achter ga plakken!:
Maar het idee van magicmoments vind ik wel leuk!
Bedankt allemaal!:wink:

Dit topic komt voor mij ook erg goed uit, ik heb namelijk ook 2 broekspijpen over waarvan ik nog niet weet wat ik ermee ga doen… Tenminste: ik heb er al iets mee gedaan, ik heb een stukje eraf geknipt en als ring gemaakt, en daarop een roosje genaaid en daar op een kraaltje :slightly_smiling_face: Maar ik heb dus nog heel veel stof over. :stuck_out_tongue:

Trouwens, weet iemand hoe je een shortje aan de onderkant zo kunt laten rafelen?

Maak er een clutch van? Of knip er vormen uit en naai die op bijv. een T-shirt?

heey die gaan vanzelf rafelen als je er een stuk van afknipt;)

Je kunt er een tas of een ander gebruiksvoorwerp van maken.
Of gewoon proberen dat gat dicht te naaien.

Ook leuk:
Een lampenkap beplakken
Armpads op een blazer of bloesje?
Armbanden?
Reepjes afknippen en dan vlechten

Okee, thanks :slightly_smiling_face: Maar als je wilt dat het heel erg gaat rafelen, moet je dan gewoon lang wachten? Oooh… ik ben echt te ongeduldig :stuck_out_tongue:

@HipDressing het gaat inderdaad vanzelf, en zeker na een paar keer wassen. Dus ik zou hem gewoon lekker vaak in de was gooien hahah. :’)

Bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:

Een ipodhoesje maken ofzo

ik heb net een short gemaakt van een spijkerbroek met een gat in de knie, en ook in het kruis zitten gaten. wat ik heb gedaan is allemaal stukjes spijkerstof die ik nog had randomly (is dat een woord? ;P) op de short genaait en st pijpjes omgeslagen :slightly_smiling_face:
ziet er echt leuk uit ::stuck_out_tongue:
misschien kan je anders achter het gat bloemetjesstof oid naaien, en dan voorin ergens ook nog een paar gaten maken om daar bloemetjesstof in te naaien?
of wat ik heb gedaan :slightly_smiling_face: