spijkerblouse

heehoi
ik heb gister een lichte spijkerblouse gekocht, en mijn vraag aan jullie is :op welke manier dragen jullie je spijkerblouse, en met wat voor kledingstukken erbij ?
(met welke manier bedoel ik: open, dicht, halfopen zoiets. welke kledingstukken erbij bedoel ik: kleur broek,rok,ketting,shirt er onder… enz)

ik hoor graag iets van jullie!

xx

Gewoon dicht en dan met een zwarte broek meestal. Ik vind het niet zo mooi om onder een spijkerblouse ook een spijkerbroek te dragen, ik zou gewoon een beige, zwarte of andere kleur broek eronder dragen en stoere laarsjes ofzo, ligt er net aan wat je smaak is.

Ik doe hem meestal open op een gekleurde broek met een zwart of wit topje. Ook weleens dicht op een zwarte broek of op een zwart 5 euro rokje. Haha ik draag hem echt op heel veel manieren.

draag je hem dan in of over je broek/rokje ? x

Ik draag hem ook op een heleboel manieren ^^

Op verschillende kleuren broeken, zowel open als dicht. Of met een 5 euro rokje, dan doe ik hem dicht. Of met een zwart simpel jurkje, dan doe ik hem open :stuck_out_tongue:

Spijkerblouse op spijkerbroek vind ik persoonlijk ook niet mooi.

Ik draag m vaak met een gekleurde broek. Dicht en soms open met een zwart of grijs of wit topje er onder

Op een bordeaux rode- of zwarte skinny!
half open met een wit strak lang shirtje eronder.

Ik draag hem vaak open met een lange ketting op een gekleurde broek, en anders met een highwaist broek en dan erbij in gestopt (:

Ik wil ook graag eentje en die ga ik dan veranderen,
op de schouders een leuk stofje!!!

Je kan het met vet veel combineren:

• zwarte jeans
  • gekleurde jeans
  • legging
  • jurkje
  • jogging broek

xxx

ik heb ook een spijkerblouse van de h&m, ik doe hem altijd open. maar ik zie ook wel mensen die hem dicht hebben. je moet ff aan je vriendinnen vragen wat zij het leukst vinden

Het kan eigenlijk overal wel op behalve op spijker!

ik zou het dicht dragen op een zwarte broek, stoere laarsjes en een statement ketting erbij.

Ik doe er een wit shirt of hempje onder. En dan een oker/bruin achtige broek erbij met nettere schoentjes.

Open en met je mouwen opgestroopt.
Ow en een wit shirt eronder ^^

heee !
ik draag m dicht op een legerprint broek, of een broek in een kleur, mijn zwarte leerachtige broek, zwarte broek, eigenlijk kan alles wel maar een spijkerbroek, dat nou ík niet doen :wink:

xxxx succes