Spijker tuniek H&M

Op een spijkerbroek is ie saai en hij is te kort voor een legging. Ik heb geen jeans in andere soort kleuren. En die vind ik ook niet zoo leuk…

Ojaa , hij heeft driekwart mouwen.

Hee, die had ik ook. Pas weggegooid. Ik droeg heb met een breede tailleriem, flink decolleté en een zwarte skinny met hoge zwarte pumps.

Op een grijze/witte/zwarte skinny?

Ik draag geen hakken (A)

ja kan ook een strak zwart rokje aandoen
en een legging en all stars of ballerina’s

Zwarte skinny, leuke ballerina’s en eventueel een tailleriem

op een zwart/witte skinny (zwarte skinny hoort eigenlijk gewoon in je collectie :stuck_out_tongue:) en een brede tailleriem is hij heel leuk =) +high heels

Met een zwarte skinny, zwarte balerinas, heel veel dunne armbandjes en opvallende oorbellen.

een gryze skinny. En je zei dat je geen hakken draagt… :stuck_out_tongue: dus gewoon sneakers eronder! Een sneaker met een printje ofzo erop, of gewoon met een kleurtje (een nike blazer ofzo). En dan een topje aandoen in de kleur dat ook in je schoen zit. Een paar sieraden [als je da tleuk vdint]. Je kan ook gewoon van die [middel]grote ‘‘bling-bling’’ oorbellen [gewoon van die vierkante knopjes bedoel ik, ikheb geen foto] opdoen en een grooot zilver horloge erbij.

Thnxx voor al die reactiees ! Ik heb net geprobeerd met een tailleriem maar dat zag dr egt niet uit … maar verder wel goeie tips :slightly_smiling_face:

Op een zwarte broek doen, met een grote opvallende ketting.
Of een bloesje met een strik kopen en dan die strik eruit laten komen

Een zwart (of wat voor kleur je wil) mini jurkje beetje strak dan deze erover heen, los laten maar wel een dun tailleriempje erom, je kraag omhoog, flatjes eronder, mooie grote tas en klaaar;)

Wit shirtje witte broek…

veel bangles,grote oorbellen,
bruine redelijk hoge gladiator sandals,
en strakkejeans short in dezelfde kleur als het tuniekje
;]

hee daar kan je wel wat leuks mee toch?
mooie (bruine) riem erop, wat leuke (goude) armbandjes, skinny eronder en mooie ballerina’s/hakken

xx

met een skinny
en een sjaal en oversized tas:)

Meestal heb ik zowieso wel veel armbanden erbij :wink:
maar ik ga maar eens nieuwe schoenen kopen , dus kan ik gelijk voor iets bij deze kijken :stuck_out_tongue:

witte skinny
bruine flatjes
en bruine armbanden

zou ik doen, leuk ding hor!

ik heb een ook en ik ben der dol op,
ik doe t meestal aan met zo een dikke legging die strak zit maar toch op een broek lijkt. en een smallee tailee rieem meestal zet ik mn pumps eronder maar eigelijk maakt t niet uit je kan het ook gewoon met alstars dragee ( doe dan wel de taile riem af !! )

kusjee