Spijbelen

Ik spijbel best vaak, terwijl ik dat diep in mijn hart helemaal niet wil.
Ik had mezelf dit jaar beloofd om 200% mijn best te doen op school, en die belofte heb ik nu al gebroken. Vorige week ben ik niet op school geweest, en die week daarvoor was ik op woensdag en vrijdag afwezig. Ik doe tweetalig HAVO, en wil erg graag natuurlijk ook mijn diploma halen, maar de laatste tijd ben ik nogal depri (down). In groep 7-8 (ik zit nu in de 1e, 1x blijven zitten -…-) ben ik erg depri geweest, en ben ik weken thuis gebleven. Ik zou hulp krijgen van een psycholoog, en misschien antidepressiva krijgen, maar na deze zomervakantie ging het een stuk beter, dus ging die hulp (?) niet meer verder… Nu ben ik bang dat ik weer depri (down) raak en weer ga spijbelen.

Soms denk ik er gewoon over om zm te plegen, ik ben moe van dit leven.
Ik vind dat ik niet genoeg mijn best doe, tweetalig HAVO is ook best duur, en mijn ouders hebben het niet zo breed (ik ben niet enigskind btw). Ik ben alle problemen zat, ik ben erg onzeker, maar laat dat (soms) natuurlijk niet merken. Ik heb erg last van stress, insomnia (slapeloosheid) en ik voel dat ik langzamerhand ijzertekort krijg (ik ben vegatariër). Ik denk dat de meeste girlsceners dit tegen me zouden zeggen; ‘Kom op zeg, ga gewoon naar school, dan zijn alle problemen weg,’ of zoiets… Maar dit zijn nog lang niet alle problemen, ik denk dat het meer door mijn verleden komt dat ik zo ben.
In de kerstvakantie zat ik dagenlang in bed, aan het nadenken over het leven, en ik had totaal geen eetlust. Is dit echt wat ik wil? Misschien wil ik gewoon rusten, van alle problemen verlost zijn, in een diepe slaap gaan, en nooit meer opstaan. Soms voelt het gewoon alsof ik gek word…

Dit luchtte op, een beetje.

WTH? Laat dan je topic gelijk verwijderen.
Kan het nog zinlozer dan een topic aanmaken of vervolgens twee minuten later je post te wijzigen?

IDD. :rage:

Ik had 'm in de verkeerde categorie geplaatst, het staat nu in lifestyle. :3
& je kunt hem niet verwijderen T_T

Nee, maar je kunt toch op zijn minst je beginpost laten staan :slightly_smiling_face:

wat stond er in de beginpost dan?

Je kunt 'm wel láten verwijderen.

De beginpost staat er weer :3