Spijbelen.

Heb je wel eens een lesuur gespijbeld?
of wel een hele dag?!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja één keer , maar ik wist niet dat we toen les hadden dus ben zonder me af te melden afwezig geweest.

vrijdag. had geen zin in gym dus ik ging winkelen. het hagelde. ofzo.
en toen fietste ik terug naar school, heel toevallig dat m’ n gym leraar op weg was naar huis en mij zag “fietsen”, dus hij vroeg waar ik was. had geen antwoord op dus 't was overduidelijk dat ik had gespijbeld. moet nu 6 uurtjes corveeen :[

-

jah vorig jaar echt kapot veel…neit normaal
dan d8 ik aah kheb geen zin 1e en 2e uur… zei ik dat tegen me ma…
2 uur later… had k helemaal geen zin ging ik helemaal niet naar school… kwam me ma dan thuis had je geen sgool…nee alles viel uit…
en mijn vorige school lette daar ook niet echt op xD
ik dacht bij mezelf uitgerekend in me eindexamenjaar ga ik lui doen want daarvoor had ik nooit gespijbeld maarja…

1 keer een lesuur om een tas te kopen die ik MOEST hebben, ik had schrik dat iemand anders um ging kopen, der was er nog maar 1 hahaha.

En een keer een dag omdat het 100dagen was en die was afgelast maar iedereen wilde protesteren. politie en al was komen opdagen…zooooo overdreven maar echt grappug! Ik heb nog altij fijne herinneringen aan die dag haha

en als je hoger onderwijs doet skip je makkelijk een dag of 2 of 3 of 4 hehe

Nee, nooit.

ehmm, met de hele klas doen we dat wel’s…

en verder alleen soms met kwt…

Hm… was met iemand aan het praten laatst en had niet door dat ik studiehuis had. Was 20 minuten te laat, en de presentielijsten (naam aankruizen) waren al weggehaald. Dus stond ik het hele uur als ‘‘absent’’ in de administratie, 2 uur gekregen die ik maandag mag uitzitten.

Zo vaak omdat ik in de 2e klas veel werd gepest was minstens 1 dag per week er niet :open_mouth: maar ja is nu gelukkig anders ^^

Jawel, niet regelmatig. maar het gebeurt wel eens.

Ja, maar daar heb/had ik zo mn redenen voor.

in de 1e en 2e was ik soms dagelang niet op school , met me bestevriendin samen gezellig spijbelen . Maar toen bleven we zitten en nu doe ik het bijna niet meer , nouja soms neem ik eerste 2 uur vrij xD

Ik heb superveel gespijbeld, tot ik naar de leerplicht moest daarna niet meer… maar het heeft geen gevolgen gehad :slightly_smiling_face:.

vorig jaar elke dag wel een paar uur en het hele jaar geen gym gevolgt toen werd ik geschorst en bleef ik zitten nu doe ik het wel heel wat minder,
alleen soms heb ik echt geen zin meer (vrijdag middag laatste uur gym) en dan skip ik dat en dan kom ik dinsdag keurig 2 uur na XD.

nee nouja een xtje gym. en op mijn oude school hadden we O’uren. (dalton school) en dat is een vrij uur om opdrachten te maken in een willekeurig lokaal, waar een docent zit die op je kaart kan aftekenen als je een opdracht had afgemaakt en nagekeken - volg je het nog - naja dat was dan 3de of/en 6de uur, en dat sloeg ik dan wellis over maarja, dat was mijn eigen verandwoording. en ook heel stom, want ik had mezelf ermee dat ik dan die opdrachten niet af had

Ja, 2 jaar lang.

2 maanden lang gespijbeld (niet in 1x natuurlijk lol…)en toen ging me maatschappelijke werkster erachteraan lol.

Woensdag nog, onder Nederlands
Ik moet me nog melden :cold_sweat:

Maar niet dat ik vaak spijbel hoor, dit was pas mijn tweede? keer.

ik had soms van die tijden dat ik gwn egt vaak ging spijbelen
en dat ik dan weer “alles goed ging maken door weer gwn netjes naar de lessen te gaan”

maar nu spijbel ik al1 als ik naar me love ga als die bijv vrij is en ik niet