Spijbelen.

Ik moet zo om kwart over 10 op de bus stappen, waarom ga ik niet uitleggen hier.
Maar ik moet me even ziek melden op school omdat ik ( sportdag!) heb en ik vind dat ik dat wel kan missen… Zal ik gewoon school bellen en me voordoen als moetie… of gewoon niet komen?

ik zou gewoon niet gaan…

ik zou het gewoon doen.

Ik zou gewoon gaan.
Wat maakt het uit dat jíj vindt dat je het kunt missen, jij bepaalt dat niet.

Keertje niet gaan kan echt geen kwaad hoor. Maar natuurlijk wel even naartoe bellen. :slightly_smiling_face:

-.-

Toevallig. Ik had vandaag ook sportdag, maar is afgelast door de regen:(
Als je niet wilt gaan moet je gewoon niet gaan, maar inderdaad wel bellen naar school. Alleen ik denk dat ze bij sportdagen niet zo heel precies bijhouden wie er wel en wie er niet is, toch?

Geen idee. Misschien juist wel, wil geen risico nemen. Bel zo naar school en meld me gewoon ziek.

Ik ben het daar best mee eens. Je wil niet zeggen waarom je zo weg moet, maar als dat een goede reden is dan krijg je van de school toch sowieso vrij?

Gewoon niet komen :stuck_out_tongue:

sporten is gezond voor je.

^Mee-eens. Ga gewoon, wat is dat voor triest iets om te gaan spijbelen~

Klopt. spijbelen geeft ook een lekker gevoel… haha nee geintje.
Ik wil het best wel vertellen, er is iets met een vriendin die moet naar het ziekenhuis, ze is mogelijk zwanger geraakt van haar vriend. en ik wil met haar mee.

Dan had je eigenlijk gewoon een briefje moeten schrijven dat je naar het ziekenhuis moet, dan lieg je niet eens.

Mogelijk? Heeft ze al een test gedaan dan, want als je het niet zeker weet dan ga je toch eerst 'n test doen, lijkt mij?

Ja, maar ze wil nu even met een dokter praten.

Dus de uitslag was positief? Sucks to be her~

indd heeft ze wel een test gedaan dan? kan ze 't niet beter tegen dr ouders eerlijk vertellen , hier krijg je alleen maar gezeik mee…

Ik zou gewoon niet heengaan, en als ze achteraf gaan zeiken van: waarom was je er niet?? zeg je gewoon: diarree, ik kon niet van de wc afkomen om te bellen.

Succes!

hoe oud is ze dan? ;o