Spiertje in je nek verrekt

Ik heb gister tijdens het sporten een spiertje in mijn nek verrekt. Ik weet niet precies hoe het gebeurde maar in één keer had ik erge pijn in mijn nek en ik kon niet meer opzij kijken. Ik heb er nu nog steeds last van. Ik baal er wel van omdat het net van dat mooie weer is. Op internet heb ik gelezen over het warm houden met een sjaal, maar met dit mooie weer heb ik eigenlijk niet zoveel zin om met een sjaal om te gaan lopen.

Misschien heeft iemand van jullie dit ook gehad, of weet iemand hoe ik hier het snelst vanaf kan komen?

Warm water erover laten lopen of er een warme kruik op leggen :slightly_smiling_face:

Hmm dat kan ik inderdaad wel eens proberen! Dankjewel! :roll_eyes:

Dit heb ik ook wel eens gehad, dat doet zooveel pijn! Maar bij mij ging het vanzelf weer over. Een warme washand kan je ook proberen.

masseren

Gaat vanzelf weer weg. Heb het zelf best vaak xD Ik lig heel raar als ik slaap en soms kan ik dan 2 dagen gewoon mijn nek niet bewegen omdat er anders een steek in schiet :’)

oh dat heb ik een maand geleden gehad! is echt supervervelend, gaat vanzelf weg, bij mij in een weekje ofzo maar daarna nog wel voorzichtig doen. Ik ging altijd een handoekje in mijn nek leggen als ik ging slapen, en tantum ofzo erop smeren, dat hielp wel.
groetjes!

heb ik soms ook… gewoon laten rusten en zo weinig mogenlijk je nek bewegen :stuck_out_tongue: gaat vanzelf wel weg na een paar dagen ^^