Spierpijn

Hee!
Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit moet zetten maar aangezien k geen spierpijn heb van sporten die ik het maar hier. Ik heb namelijk vanavond raar gelegen en heb nu spierpijn in mijn zij. Iedere keer als ik beweeg of erop druk doet het pijn.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Even douchen? En onder de douche masseren ofzo?

Al gedaan…

kan je het niet met tijgerbalsem of een balsem want naar mint ruikt ofzo insmeren?

Oh ja dat zal ik ff proberen!

ik hoop dat het helpt!

Haha ja ik moet nu even naar school misschien helpt de beweging!

nu nog naar school?
ik ben net uit. ;p

Ja ff 5 minuten iets laten zien haha :stuck_out_tongue:

Je kan er niet veel aan doen hoog uit wat (warmte of ijs) zalfjes gebruiken.
Veel succes!

niks, zorgen dat je blijft bewegen en niet 'verkrampt’zeg maar, waarschijnlijk is het na een paar dagen over.

idd, blijf het bewegen!! je kan evt. wat rekoefeningen doen, bijvoorbeeld op een been staan… succes!

heb ik ook wel eens, maar na 2 daagjes is het gewoon weg. :slightly_smiling_face:

Eerst heet douchen en dan koud water.

Spierpijn crème van dokter a. vogel

Ach, dat zal inderdaad over enkele dagen wel weer weg zijn, maak je niet druk:).

ik heb ooit geleerd dat je als je spierpijn hebt op een bepaalde plek, het af en toe eens moet aanspannen en dan weer moet los laten, aanspannen, los, aanspannen los. Niet dat dat niet kan in je zij, maar bijvoorbeeld wel bij je benen of je billen. Het zorgt voor een goed doorbloeding.

Ja ik ga ook niet huilen om een beetje spierpijn natuurlijk, maar ik ga er ook heel raar van ademen omdat het dan steeds pijn doet.

Get over it, over een paar dagen is het voorbij.

Niks… gaat na een aantal dagen vanzelf over.
Heb je gister misschien veel gelachen, daar kan het ook aan liggen.