spieren versterken zonder sportschool

hoi!
ik heb een probleempje. ik heb een jaar lang gefitnesst in de sportschool, maar ben hier mee gestopt. ik zit nu met een probleempje. ik merk dat mijn spiermassa is afgenomen (ik zat op gewichten tussen de 55 en 60 kilo voor billen en benen) bij mijn billen en baal hier erg van. ik wil graag mijn spiermassa weer opbouwen maar kan door prive redenen niet meer terug naar de sportschool. thuis trainen zal geen zin hebben omdat ik al op hogere gewichten zat.
wat ik nu doe aan sport:
ik fiets elke dag naar school (7,5 km heen en 7,5 km terug)
ik doe aan bootcamp 1 keer in de week
ik skeeler regelmatig (probeer 2 keer per week half uur tot 3 kwartier maar dit lukt niet altijd)

met dit alles blijf ik mijn bil en been spieren wel trainen, maar versterken gebeurt niet echt. nu is dus mijn vraag: hoe kan ik mijn been en bil spieren versterken zonder sportschool?

mijn vraag is dus niet met welke oefeningen ik mijn spieren kan versterken, maar hoe ik dit kan doen zonder een sportschool.

Dan zul je zelf gewichten moeten kopen en die zijn niet goedkoop.
Met eigen lichaamsgewicht kun je ook behoorlijk optrainen, daar heb je nog niet eens perse gewichten voor nodig. Push ups doen bijvoorbeeld moet je opbouwen, je word sterker maar hebt geen gewichten nodig. Is een beetje een fabeltje dat je enkel gewichten nodig hebt om sterke te worden en spiermassa op te bouwen.

Je kan niet naar de sportschool, maar thuis trainen vind je ook geen optie. Wat verwacht je nu van ons dan? Dan is toch alles uitgesloten?

Dit dus. En je kan toch ook gwn wat gewichten kopen?

Of jullie iedee├źn hebben wat ik kan doen qua sport waarmee ik mijn bil en been spieren versterk.

Beachvolleybal

Is eigen gewichten aanschaffen geen optie?