Spiektips

ik kon nergens op girlscene iets vinden over spieken
hebben jullie miss nog spiektips ?

Een tip: leer gewoon. Met spieken kom je nergens.

op je lat schrijven of een spiekpapiertje in n lege pen steken(mag niet doorzichtig zijn natuurlijk)

hoewel ik het eens ben dat je gewoon moet leren vond ik 1 meisje van mn klas vroeger wel origineel… ze had zo’n zwaairokje aan en had gwn alles op haar bovenbeen geschreven en dan tijdens de test deed ze gwn soms subtiel haar rok wat naar boven XD

Haha die is goed. Hebben ze denk ik echt niet door, en de leraar kan moeilijk zeggen; doe je rok eens omhoog ter controle :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon leren inderdaad. Dalijk op je examens kun je met geen mogelijkheid spieken, daar ben je mooi klaar mee dan, tenzij je dán ALLES er nog in wil stampen.

Alles in je GR zetten. Als je die hebt en mag gebruiken natuurlijk.
Het is wel een klere werk dus maak er ook niet veel gebruik van.

alles in je hoofd proppen! =P

Hmm, je kan je iPod gebruiken - zet de woordjes in een kladblok bestand en zet dat op je iPod.
Nooit gedaan hoor :roll_eyes:
Trouwens, over dat ga maar leren, als ik voor spaans zou leren krijg ik een 3, en als ik dit jaar gewoon met een 6 overga dan is een geen probleem. Volgend jaar ben ik er toch vanaf.

krijg jij spaans op school?!
aaaaaaaaaaah JALOERSSSSSSSSSSSSS !

Ik schrijf altijd mn etui helemaal vol XD

pak gele markeerstift, kras de tekst eraf, dan een klein wit strookje papier, daar dingen opschrijven en geel kleuren, plakbandje erover en dan markeerstift ondersteboven op tafel leggen.
en dan met markeren kun je het gewoon lezen of snel omdraaien op tafel xD

iets tussen je benen stoppen
klinkt een beetje raar als een leraar vraagt;
wat heb je daar tussen je benen?

ik schrijf gewoon in mn grm, maar jamme rgenoeg kan dat alleen bij wis, nat, schk. wat ik wel goeie vond; zo’n jongen uit mn klas pakte gewoon het pw van een andere jongen naast em en schreef alles over en gaf em weer terug
die leraar had niks door xd.

Doe gewoon het opgave/antwoordenblaadje voor je hoofd, zodat de docent je koppie niet kan zien. En dan naar je buurvrouw/man kijken (A).

Ik kon kiezen uit duits en spaans. En domme ik heb spaans gekozen.
Maar die lerares is niet normaal en ik heb voor het tweede jaar spaans en ik zou geen eens een werkwoord kunnen vervoegen.
Serieus.
Frustratie

Een vriendin van me deed dat ook een keer,
maar onze geschiedenisleraar viste het briefje er meteen tussenuit
heel fout, maar wel komisch…

2 blaadjes vragen met t uitdelen,
en dan snel wat dingen op 1 blaadje schrijven,
en die onder het andere blaadje leggen …