Spiekbrief verstopplekjes

Waar verstop jij je spiekbriefjes? Of schrijf je het op je hand?

Ik maak vaak een klein briefje, langwerpig, en daar schrijf ik heel klein begrippen op enzo. En dan zorg ik ervoor dat ik die dag een trui aan heb of lange mouwen en stop het daarin. En als ik klaar ben met de toets ben ik altijd bang dat het dan uit mijn mouw zal vallen dus stop ik hem dan in mijn broekzak of laars… Sneaky :slightly_smiling_face:

Lol, dat ‘sneaky’ er ook achter. :’)

Ik zette wel eens dingen in mijn GR of in binas, maar verder heb ik nooit echt spiekbriefjes gemaakt.

Ik ben er een keer op gaan zitten en als de leraar niet keek snel kijken. Maar dat was in de 2e… Ik had wel een 10 :"'D

ik heb het ook wel is een paar keer een klein stukje onder m’n rokje gedaan, met daar onder natuurlijk wel een legging en dan afentoe gewoon je rokje een klein stukje omhoog schuiven.
en de leeraar kan je natuurlijk niet vragen om je rokje om te doen :’)

Je benen over elkaar doen en dan ertussen.
Werkte goed, alleen docent moet je niet vragen om bij het bureau te komen :")

Ik gebruik nooit spiekbriefjes, ben dr veel te schijterig voor. Heb wel ooit wat op mn arm geschreven, maar toen drufde ik niet te kijken

ik kijk nu meestal op mijn blackberry ;$

vroeger deed ik altijd spiekbriefje tussen mijn benen, op mijn stoel, in mijn schoen, in de mouw van mijn trui, in mijn sjaal ghehehe :’)

Ik gebruik spiekbriefjes alleen in noodgevallen ( als ik bv niet geleerd heb of geen zin heb om te leren)
Meestal stop ik ze tussen me benen
Aan de binnenkant van me vest ( als ik er een aan heb)

ik maak nooit spiekbriefjes,

maar anders zet ik het in me grafische rekenmachine…

Grafische rekenmachine is your best friend!

Ik leer mijn toetsen :slightly_smiling_face:

Aan de binnenkant van zo’n brede armband, maar meestal ken ik het spiekbriefje uit mijn hoofd als ik m gemaakt heb haha.

Ik doe mijn spiekbriefjes meestal tussen mijn riem of armband/ horloge.
Groter doe ik vaak in mijn BH

^
of ik leerde niet xp maar ik gebruikte nooit spiekbriefjes.

Oja en in de zomer aan de binnenkant van een ballerina. Als je dan je teen omhoog doet floept je hak los en dan kan je erin kijken. Het werkt alleen niet altijd, want ik kan het soms niet lezen haha.

ik maak vrijwel nooit spiekbriefjes, die tijd benut ik dan wel om alles nog 'n keer door te lezen…

Gewoon spiekbriefjes schrijven en vervolgens erachter komen dat je alles al weet :stuck_out_tongue: deed hem dan meestal op mijn stoel, onder mijn benen, gewoon op schoot of in mijn rekenmachine. Ook schreef ik nog wel eens op mijn handen of polsen.
Laatst had ik informatie voor een toets op mijn blackberry, liet ik mijn blackberry vallen :sunglasses:

Een klein langwerpig spiekbriefje schrijven en dan in je doorzichtige pen schuiven. Dat deden wij altijd. :slightly_smiling_face: