spiegelreflexcamera

ik wil heel graag een spiegelreflex camera, want ik wil heel graag mooie scherpe foto’s maken van bijvoorbeeld een bloem en dan heel erg ingezoomt zegmaar. alleen er moet wel een filmfunctie opzitten, en hij moet niet heel erg duur zijn, hebben jullie nog tips welke geschikt is?

Ik had zelf opgezocht welke camera goed was voor scherpe foto’s en toen ik hem wilde kopen bij de mediamarkt zei de werknemer van die afdeling dat ik beter een andere kon kopen en die was ook nog eens goedkoper dus ik zou het aan een werknemer vragen die er verstand van heeft :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf een canon eos 1100D, dat is een instap camera. Dus een spiegelreflex waarop je nog van alles kan experimenteren en kan oefenen. Dus ja, in die fase ben ik nu (je kan eventueel op mijn fotografie site kijken naar foto’s met die camera). Ben je al gevorderd dan kan je bijvoorbeeld de Canon EOS 100D nemen (iedere keer wanneer er een nulletje af gaat (had ik pas geleerd) is de camera beter, daarmee ook meteen meer voor gevorderde en duurder).
De 1100D was rond de 300 euro + een standaard lens. Maar je kan beter inderdaad langs gaan. De media markt raad ik niet echt aan, ga liever naar een foto winkel.

Hier is een algemeen topic voor.

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-vragen-fotocamera039s-fotografie-bewerking-2-234567.msg276966536.html#new