Spiegelreflex terugsturen

Hi there!

Ik hoop dat ik dit in het goeie onderwerp plaats, is het niet, sorry daarvoor!
Ik heb een vraag, ik heb sinds een paar maanden een nikon d3100,besteld via wehkamp.nl. Nu heb ik eem vraag; Ik heb namelijk het gevoel dat er iets in de camera los zit, ik wil dit graag laten nakijken en evt. laten maken. Wat moet ik allemaal meesturen om garantie te krijgen? Ik heb heel wehkamp.nl doorzocht, maar het nergens kunnen vinden!
Dankjewel! xx

Kopie van de factuur. Maar ik zou eerst even langs een plaatselijke shop gaan, die kunnen je dan alvast vertellen of er daadwerkelijk wat ‘mis’ mee is voordat je 'm opstuurt want dan ben je 'm waarschijnlijk 6 weken kwijt en een HELE hoop gezeik verder.

Wow ik las spierreflex terugsturen, dus ik dacht dat je bedoelde dat je niet wilde dat je been omhoog schoot als de dokter op je knie tikte ofzo.
Ontopic: Misschien kun je wehkamp even opbellen?

Haha en ik dacht aan spiegelneuronen (wel iets heel anders maargoed :stuck_out_tongue:
Maar ik zou ook eerst naar een zaak in de buurt gaan, misschien kunnen die erachter komen wat er mis mee is of je toch zeggen dat het beter is om naar wehkamp terug te sturen.