SPIEGELREFLEX (Sony alpha a230)

Hoi, voor de “fotografen” onder ons een vraagje,
heeft iemand hier een Sony alpha a230 en wat vind je ervan?

http://www.declicphoto.fr/var/ezwebin_site/storage/images/nikon-d3s/images/1-apn/sony/sony-a230/sony-a230-test/sony-a230-stabilisateur/149675-1-fre-FR/Sony-A230-Stabilisateur_medium.jpg

Ik wil er mss zo een kopen maar zou eerst toch een tweede mening willen :slightly_smiling_face:

ik heb de sony alfa 350 en mijn zus heeft ook ene maar weet niet welke.
Ik vind het wel fijne toestellen

Ik heb hem!
En ik vind hem heel fijn werken. Wel even uit moeten vogelen hoe en wat precies, maar hij maakt fijne foto’s en werkt goed(:

Ik heb ook de alfa 350. 't is wel een fijn ding.

Ik heb een Sony Alpha in de handen gehad (geen idee welke eigenlijk), en ik vond ze erg zwaar en onhandig om vast te houden. Dus als je 'm op internet gaat bestellen zou ik toch even bij de mediamarkt ofzo gaan kijken =]
(Ik heb btw een Olympus gekocht)

Ik heb een a200. Idd erg aan de zware kant, maar dat vind ik zelf wel fijner.

hmm ok
heb je mss wat fotos die je met die camera hebt getrokken ofzo?
om eens te kijken :slightly_smiling_face:

oh ok!
euh, heb je misschien wat voorbeeldfotos die jij hebt gemaakt?
en als je dat hebt, portretten van mensen?
want ik zet het liefst mensen op de foto :slightly_smiling_face:

ik heb zelf een sony a700
ben er erg content mee

Geen ervaring mee, UP!

Had ik hem maar :3

Ik heb een A200 , en ik vind hem super ! Niet te ingewikkeld voor een eerste spiegelreflex maar toch genoeg om in te stellen want ben nog lang niet klaar met uitvogelen.

Voor foto’s zou je in m’n fotografie topic of flickr kunnen kijken. Al ligt het er natuurlijk altijd aan wie de foto’s maakt. Want het kan zoveel beter dan die van mij.

En dat hij “zwaar” zou zijn vind ik persoonlijk geen probleem, dat houdt lekkerder vast, is steviger (vind ik) én ik vind de grip fijner dan die van de Canon.

Je mag altijd wat vragen !

ik heb een sony a330, ik raad die eerder aan voor een ongeveer 70(?) euro meer in iedergeval niet meer dan 100 heb je veel meer nieuwere functies. Ik ging eerst ook voor a230, maar verder vind ik de a330 wel fijn!