Spiegelreflex camera.

haha ik heb het al eens vaker gehad op Girlscene! haha xD Maar ik zou dus gewoon even langs René Tuinte gaan, daar hebben ze me die Sony geadviseerd. Ik kwam binnen met de twijfel over een Nikon of Canon, en ging met het advies over een Sony weg xD

Haha ik zei net ookal iets over 1 echte fotowinkel. die bedoelde ik dus ook haha.
Jaa mijn ouders waren daar ook geweest en die kregen de A300 geadviseerd,
daar zit dan ook een workshop bij…
Wat is het verschil tussen de jouwe en de A300 dan? :’)

Deze heeft iets meer megapixels, je moet daar eigenlijk niet op letten maarja voor een paar tientjes meer heb je iets meer detail in je foto. Maar weetje wij mogen niet naar die workshop! Moet je 18+ zijn -.-’’ Dus mijn vader heeft al boos gemailt waarom en dat ik toch wil komen, of ze geven mij maar het boek wat je daar krijgt :3

Echt niet? :'o Wat flauw. dat zeiden ze niet eens!
Hoeveel mp heeft de 350?
Echt lullig van die workshop …

14.2 dus dat is zegmaar 40% meer dan de a300. Jaa vond ik dus ook, ze zeiden jaa krijg je een leuke workshop enzo blablabla wilde ik me inschrijven en las ik ff die algemene voorwaarden door, deelnemens moeten 18 jaar en ouder zijn. Dus toen dacht ik KUT. Maarja als ik mag, weet ik nog niet of ik wel zo lekker in m’n eentje tussen allemaal van die oude kereltjes wil lopen x’]

neem de Canon 450d, mooie en goeie spiegelreflex en binnen jou budget!

Haha, als ik hem ook koop (als he xd), gaan we gewoon samen :‘D. Of we gaan lekker met zn 2e onze eigen workshop houden haha. Ookal weet jij al hoe die werkt ;’].

ik zal eens kijken naar die canon @ reactie hierboven. :’)
Ty.

Haha indeed doen we dat wel! Trouwens de Canon eos 450D is ook een erg mooie camera!

Ik zal ze even googlen. :'D
Trouwens,
wat is je msn? (A)

In je gastenboek ^^

toegevoegd :'D
thankyouu :3

Er is al een opvolger van de 450D, de 500D :slightly_smiling_face:

Is die al uit dan? :open_mouth: Ik dacht dat die pas over een jaartje zou komen ofzo x’] Ik ga hem ook even googlelen (A)

hee!
Ik hoor iedereen over de canon eos 450d, die wilde ik eerst kopen… maar ik dacht dat de 1000d beter voor mij was.
wat denken jullie?
xxx

Hij stond in ieder geval al gerecenseerd in de nieuwe Zoom.nl

Kan ook filmen, maar dat vind ik zo stom aan een spiegelreflex. Maar dat was ook een minpunt aan de camera volgens het blad.

Ja die lens zat er bij mij al bij :’) Heel fijn ja xD

Het is misschien niet handig, maar waarom een minpunt? Wordt de kwaliteit van de foto’s daar minder door ofzo?

Ik wil er ook een (:

Een film heeft toch geen invloed op de foto’s…
Het filmen is een minpunt aan de camera, de kwaliteit van het filmen is schijnbaar nog niet goed genoeg, op z’n hoogste resolutie kun je 20 beeldjes per sec. filmen (je moet minstens 25/26 bijv. hebben) en een iets mindere resolutie is 30 beeldjes per seconde die je filmt.
Als ze dit er percee op hadden willen zetten hadden ze gewoon nog even moeten wachten en het beter ontwikkelen. Al had het van mij geheel weg mogen blijven…
filmen met een spiegelreflex… bah

Oke, zo. Nu snap ik m.
En over dat filmen met een spiegelreflex ben ik het met je eens.