Spiegelmomenten

Waar letten jullie op als jullie in de spiegel kijken? Bijv. de lelijke dingen…

… Ik let op wat ik mooi vind aan mezekf zodat ik met een goed gevoel de deur uit ga… :slightly_smiling_face:

Ik kijk of me make-up nog goed zit en doe me haar ff goed :3

of mn mascara is uitgelopen en mn haar nog goed zit… evt truitje rechttrekken ofzo :stuck_out_tongue: gwn beetje fiksen.

idd gewoon of er iets niet goed zit ofzo

Mijn buik :flushed: puistjes , eigenlijk niet echt de positieve dingen , die zie ik meestal niet echt .

Al het negatieve, en dan bedenken hoe ik het zo goed mogelijk kan verbergen.

Of ik puistjes heb, of mn wenkbrouwen goed zitten:3, of mn pony goed zit, of mn tanden schoon zijn.

Of mn haar & make up zitten

Inderdaad :slightly_smiling_face:

of me haar nog goed zit x] en make-up ook. echt 10x per dag sta ik in de wc voor de spiegel op school xD

Of iets mooi staat , of m’n haren mooi zitte.
Ik heb soms ook dat ika lles van mezelf afkraak voor de spiegel (A) Mjaa ook momente dak wel blij ben als 'k in de spiegel kijk

Gehe :stuck_out_tongue: Puistjes, m’n buik, m’n kont, me bovenbenen, m’n heupen, m’n haar, wallen, hoe m’n kleding valt xD Alles eigelijk, ik zie áltijd iets wat niet goed zit aan mij, wat bijv. niemand opvalt :stuck_out_tongue:

-

Mijn vreselijke pluishaar…!!!:S

alles zo’n beetje.
gewoon dat ik er fatsoenlijk uitzie, alles een beetje fixen enzo/

Haha, ik kijk gewoon naar mijn outfit in z’n geheel. Het komt namelijk vaak voor bij mij dat ik iets té creatief ben geweest en er een beetje te kleurrijk en druk ben gekleed. Voor de rest ook hoe mijn haar zit, of er niks tussen mijn beugel zit.

of me make-up goed zit.
er niks tusse me tanden zit.
of me outfit goed is.
of me haar goed zit.

ik let op puistjes en mijn haar.