Spiderbite Piercing

Hee, ik wil heel graag een spiderbite piercing laten zetten. Maar ik ben nog maar 14 jaar. Ik ben dan wel zelf mn oren aan het stretchen, maar het lef heb ik niet mn eigen lippiercings te zetten. Misschien maar beter ook. Iig, toestemming van mn ouders heb ik niet, maar ik kan het wel verbergen. Dus misschien weet iemand (uit ervaring) of van iemand anders een piercing shop te vinden die niet naar je id vraagt ofzo. Ik zie er wel uit als 16/17 mocht dat een probleem zijn. Maar misschien heeft iemand nog contacten ofzo. Ik betaal er natuurlijk wel gewoon voor.

Hoe wil je een spiderbite gaan verbergen voor je ouders??

‘‘maar ik kan het wel verbergen’’. Hahaha hoe dan?

Ik ben erg weinig thuis, & snachts ziet niemand me, en die korte tijden dát ik dan thuis ben haal ik hem er gewoon uit met ontsmette handen

Dan zien ze die gaatjes toch?

precies, je ziet dan gaatjes zitten. En zowiezo mag je zo’n ding in het begin niet eens uitdoen. Omg hoezo naief en dom.

indd, en de eerste dagen mag hij er niet uit toch, ofzo iets?

Daar gaan de wondjes blij mee zijn… Het gaat echt binnen een uurtje dicht kan ik je melden, en elke keer als je de labret er weer door steekt irriteert dat het wondje, gaat opnieuw zwellen, kan gaan ontsteken en wordt er gewoon niet veel mooier van.

Waarom willen kinders nooit wachten tot de ouders er toestemming toe geven :\ Ze hebben je opgevoed en je leeft nog van hun geld en in hun huis ook al ben je nooit thuis. Ze geven je geen toestemming omdat ze je er niet verantwoordelijk genoeg voor vinden (wat ik snap want je bent niet heel verantwoordelijk voor je piercings als je ze er elke dag uit en weer in prutst). Als je nu braaf wacht snappen ze misschien dat je het heel graag wilt, maar hun respecteert, en dan zullen ze jou en wat jij mooi vindt ook respecteren.

En behalve dat vind ik het er altijd belachelijk uitzien als een kind, ook al zie je er ouder uit want iedereen ziet er tegenwoordig ouder uit, piercings heeft. Dat is net zoiets als een meisje van 9 dat op naaldhakken loopt, onbedekkende kleren draagt en te veel make up.

Als je het nu zoooo graag wilt wil je het over een paar jaar ook nog wel.

ik voel me echt een wijze oude oma die advies geeft hier. en ik ga hier vast ook heel hard op afgekraakt worden want ik ‘weet vast niet hoe jij je voelt en hoe graag je het wilt’. Nou wel dus. Ik was een paar jaar geleden helemaal in de ban van snakebites, maar nu zie ik zo veel mensen ermee en 9 van de 10 keer staat het gewoon. echt. niet. En er komen dan alleen maar irritante kindertjes op je af die je geweldig vinden omdat je snakebites hebt en niet omdat je zo’n aardig persoon bent.

alles wat hierboven al is gezegd

& zoiets heet een snakebite

een snakebite is weer anders. Ik weet echt wel wat een snakebite is hoor

een spiderbite zit anders dan een snakebite, maar ik vind alle piercings die eindigen in ‘bite’ dom.

Mensen, doe niet zo dom met je: ze zien die gaatjes toch.
Mijn ouders letten echt niet de hele tijd op mn mond hoor, en zowel, dan zeg ik dat het opengekrabde puistjes zijn ofzo. Weet ik veel. Ik ben 6e jaars toneelschool leerling, dus ik lul me er wel uit hoor. & waarom ik geen toestemming heb is niet om mn leeftijd maar miss meer omdat mn ouders het niet mooi vinden omdat ze hoog bejaard zijn? & als ik nou zorg dat ik de paar dagen nadat ik hem heb laten zetten weg ben, dan zit er iig al een korstje op, OJA. Dat heet nou logisch nadenken mensen, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag & alleen maar commentaar

edit: inmiddels jou o zo intelligente antwoord gelezen,
denk echt dat ze er niet achter komen idd, slimme meid!

Misschien boeit jou mening me wel niet?
Of ben je gewoon jaloers omdat je er zelf de ballen niet voor hebt.

LEZEN

Ho ho ho mensen doe lief, anders krijgen we een boos iemand
met een spinnenbeet op ons af :expressionless:
volges mij wordt ze best snel pissig,
vandaar ook dat het geen angelbite wordt gok ik

nee emo niet boos zijn emo,
straks bijt je me nog dat moet ik niet hebbe

Mhahaha iemand word chagrijnig :roll_eyes: xD

Maar. als je het zo graag wilt zou ik iemand zoeken die het wel zelf kan zetten en de gevolgen zijn dan je eigen probleem ^^

Sowieso is het zonde om die dingen te nemen.

Voordat je een piercing er officieel uit mag halen [zodat ie goed gezond geneest] is 6 weken, en een goede piercer zal altijd vragen hoe oud je bent en ben je verplicht een formulier in te vullen. Als een controle-dienst er achter komt dat jij pas 14 bent en je daar hebt laten piercen zonder ouderlijek toestemming, kunnen ze een boete verwachten [of sluiting van de shop].
Doe wat je wilt…

Als je hem nu graag wilt, wil je hem ook nog wel over een paar jaar. Ik zeg: wacht ermee. Het is niet hygiënisch en goed voor je piercing om hem steeds uit en in te doen. Alleen het feit al dat je dat overweegt, laat al zien dat je er duidelijk niet genoeg over na gedacht hebt.

Momus legt heel duidelijk uit waarom dat slecht voor je is en je walst daar overheen met je: ‘Ja-maar-ik-doe-het-toch-want-ik-ben-koppig-en-puberaal’ gedrag.

Verder: het lijkt erop alsof je niet van meningen gedient bent die niet met die van jou overeenkomen. Beetje kinderachtig is dat van je. Je maakt een topic aan op een openbaar forum: je kunt op je vingers natellen dat je ook meningen te horen krijgt die je wat minder aanstaan. Get over it.

Trouwens: lekker respect heb je voor je ouders. Je ouders hebben het zeer waarschijnlijk het beste met je voor, meer dan jij je beseft. Gezien je gedrag vind ik het alleen maar logisch dat ze het niet willen hebben dat jij zo’n piercing laat zetten.