ik zit er al heel lang over te denken of ik een spiderbite moet nemen…
ik vind het er echt heel chill uit zien, maar er zitten ook een paar nadelen aan; het is moeilijk om werk te vinden waarbij het mag (ik werk in een heel duur restaurant, dus ik denk niet dat het dan mag); als je ze eruit haalt, zie je nog wel van die gaatjes, maar die zou je wel een beetje kunnen coveren met foundation ofzoiets; en veel mensen zouden me raar aan gaan kijken, omdat ze het niet van me verwachten… oke… eigenlijk boeit dat me niks, maarja, wel veel mensen denken dat ik dan totaal het verkeerde pad op ga.
een vriend van me heeft ooit een foto van mij gephotoshopt, maar deze is met ringetjes, en ik wil graag dan gewoon knopjes.maar wat vinden jullie ervan? ik heb het al aan een aantal vrienden van mij gevraagd en zij zeggen dat ik het gewoon moet doen, en dat ze het ook wel vet vinden.
mijn neef zei dat bijna iedereen in engeland het ook heeft (hij komt er zelf ook vandaan, omdat mijn vader engels is, en dat weer de broer van z’n moeder is oke, overbodige info) maarja… MOET IK HET DOEN OF NIET?
please reageer.
en btw, m’n ouders weten het nog niet helemaal, maar ik mag op m’n 16e sowieso doen wat ik wil met m’n lichaam van ze, dus dan kan ik het dan wel nemen (:
en vinden jullie het een beetje staan? check deze foto maar even
http://desmond.yfrog.com/Himg611/scaled.php?tn=0&server=611&filename=ecdak.jpg&xsize=640&ysize=640