spiderbite nemen ja/nee?

ik zit er al heel lang over te denken of ik een spiderbite moet nemen…
ik vind het er echt heel chill uit zien, maar er zitten ook een paar nadelen aan; het is moeilijk om werk te vinden waarbij het mag (ik werk in een heel duur restaurant, dus ik denk niet dat het dan mag); als je ze eruit haalt, zie je nog wel van die gaatjes, maar die zou je wel een beetje kunnen coveren met foundation ofzoiets; en veel mensen zouden me raar aan gaan kijken, omdat ze het niet van me verwachten… oke… eigenlijk boeit dat me niks, maarja, wel veel mensen denken dat ik dan totaal het verkeerde pad op ga.
een vriend van me heeft ooit een foto van mij gephotoshopt, maar deze is met ringetjes, en ik wil graag dan gewoon knopjes.maar wat vinden jullie ervan? :grinning: ik heb het al aan een aantal vrienden van mij gevraagd en zij zeggen dat ik het gewoon moet doen, en dat ze het ook wel vet vinden. :slightly_smiling_face:
mijn neef zei dat bijna iedereen in engeland het ook heeft (hij komt er zelf ook vandaan, omdat mijn vader engels is, en dat weer de broer van z’n moeder is :stuck_out_tongue: oke, overbodige info) maarja… MOET IK HET DOEN OF NIET? :grinning: please reageer.
en btw, m’n ouders weten het nog niet helemaal, maar ik mag op m’n 16e sowieso doen wat ik wil met m’n lichaam van ze, dus dan kan ik het dan wel nemen (:
en vinden jullie het een beetje staan? check deze foto maar even :grin:

http://desmond.yfrog.com/Himg611/scaled.php?tn=0&server=611&filename=ecdak.jpg&xsize=640&ysize=640

volgensmij staat het je echt goed!

aah thanks :grinning:

uh. ja. er zitten voor en nadelen aan. ik vind je er niet perse mooier op worden, en ik heb het niet echt op piercings in het gezicht. ik zou het niet weten, maar opzich je kan het altijd doen en het later weer uithalen als het tóch niet bevalt.

Je moet eigenlijk zelf wel kunnen kiezen…
Maar ik zeg doen. :'P

Ik zou het persoonlijk niet doen, vanwege werk en zo. Maar als jij het niet kan laten: het is jouw lichaam, jij beslist.

Om eerlijk te zeggen vind ik die ringen vreselijk en vind ik het niemand staan

Vind ik ook ;p

ik vind het over het algemeen niet zo leuk
maar vind het je wel staan

Ik vind het je vreselijk staan, sorry.

ik zou het ook niet doen :stuck_out_tongue:
Ik wilde dit op mijn 16de ook laten doen, maar ben blij dat ik het toch niet gedaan heb!

je ziet er naar mijn mening te lief uit. :’). sorry.

bedankt voor de reacties ! :slightly_smiling_face:
wel verschillend…
jullie hebben wel gelijk, ik moet sowieso wel zelf kiezen!
maar ik was toch benieuwd…
als ik ze neem, worden het sowieso geen ringetjes, dat geeft echt zo’n goth look, niet dat ik daar wat op tegen heb, maar ik heb niets met die stijl :grin:.
mijn haar zit daar ook anders, dit is een vrij oude foto.
m’n haar ziet er nu zo uit:
http://94.100.123.169/113…00/1136627605_5_RhGd.jpeg

ik zie er wel zeg maar wat alto achtig uit…

k vind je te schattig ervoor. :stuck_out_tongue:

Ik vind het vet mooi bij jou. Je bent schattig maar 'n spiderbite zou je uiterlijk juist ‘edgy’ maken. Al moet je wel rekening houden met je werk…De eerste weken mag je de piercings niet verwijderen dus zal je er wrs mee moeten werken. En ik zou eerlijk gezegd voor ringetjes kiezen en geen knopjes.

by the way, ik doe het pas op m’n 16e, dus ik heb nog tot april bedenk tijd…
misschien dat ik nog van gedachten verander, maar dat denk ik niet…
ik wil het al sinds vorig jaar :stuck_out_tongue:

als je knopjes neemt lijken het net puisten van een afstand… dat vind ik ook altijd bij mensen die zo’n kinpiercing of één schuin boven hun lip hebben. En pas dichtbij denk ik dan: oh nee het is een piercing haha xD

voor mij een no-go, vind piercings in het gezicht echt niet mooi, sorry.

Ik zou het zeker doen :slightly_smiling_face:
Vette piercing vind ik zelf en het staat je wel.
Vind je het over ene paar jaar niet meer mooi, haal je het toch eruit.

Die ringetjes vind ik je sowieso niet mooi staan. Maar misschien 2 bolletjes wel?