Sperma

Oke ik ben effe in shock, ik was naar de wc gegaan en ik ging afvegen en toen voelde ik opeens wat nats, dus ik dacht wat is dit? ik kijk en ik zie een wit spul. En ik ben dus bang dat het sperma is, ik heb gelijk gedoucht want ik ben echt freaked out! maarre je kan daar toch niet zwanger van worden ofz eh? want anders ga ik echt effe zelfmoord plegen aangezien mn broer de enige man in huis is.

Heb je seks gehad uberhaubt? Waarschijnlijk is dit gewoon afscheiding, slijmvlies uit je vagina.

:crazy_face:

Wtf.

Goh, Anneflies…

nee ik heb nog nooit seks gehad, maar doordit was ik gwn heel erg geschrokken!

Dan is het gewoon afscheiding, niks aan de hand. Ben je al ongesteld geweest?

Right…

:stuck_out_tongue:

ja ik ben al ongesteld geweest en ik weet hoe afscheiding eruit ziet, en dit was echt geen afscheiding die was echt veel en slijmerig

Is normaal, kan ook een witte kleur hebben. Als je weet dat je geen seks hebt gehad is er niks aan de hand.

maar afscheiding ziet er niet uit als een klont slijm…

Ja dat kan dus wel, wat doe je nou bijdehand dan. Wat wil je dan horen? Ja je bent zwanger, gefeliciteerd het word een meisje

Gebruik je anticonceptie?

Kan

nee, want ik heb geen seks. En ja ik weet het de kans is er bijna niet lijkt mij, maar ik begin erg te twijfelen door de verhalen die ik online lees. En nee het is niet zo dat ik persee gelijk wil hebben, maar ik weet gwn zeker dat het geen afscheiding is daarom zeg ik het!

Jezus kind, waar lees jij dat je zomaar zwanger kan zijn als je geen seks hebt gehad?

‘‘Ik weet gewoon zeker dat het geen afscheiding is’’

-_______________________________________________________________-

Oke ik wind me veel te veel op, kalm kalm kalm

eh?

jezus christus