Sperma heel vloeibaar

Ik heb bijna een vriend, en gisteren was ik bij hem. Hij kwam klaar in mijn mond, maar zijn sperma was heel vloeibaar en het was ook best veel, zeg maar zoveel dat ik het bijna niet door kon slikken. Voor zover ik weet en heb meegemaakt, zijn het een paar druppels en is het wat dikker van structuur. Ik vroeg me dus af of meerdere meiden dit bij hun vriend hebben en hoe het komt dat het zo vloeibaar en veel is.

ik weet het zelf niet zeker mijn vriend heeft dit niet maar ik heb geloof ik ooit ergens gelezen dat hoe vaker een jongen klaarkomt hou vloeibaarder het is.
Maar ik weet het niet zeker

Verschilt het niet gewoon per jongen?

kan ook zijn dat ie anabolen gebruikt

nee, nooit gehad. in mijn ervaring was het ook altijd een paar ‘druppels’ (wel grote druppels, haha) en dan wat slijmeriger. lijkt me trouwens een nare verrassing als die jongen zo klaarkomt in je mond…

Ik denk dat het per jongen verschilt.

zeker dat hij niet aan het zeiken was? :grinning_face_with_smiling_eyes:

oke grapje, dat verschilt idd per jongen

Hahah ik zie het al helemaal voor me " Psssjjjjjjt" “Ieuw wat is dat” " ja uh… sperma… duh…"

Oke sorry, @TS: per jongen verschilt het, zolang het netjes naar sperma smaakte zou ik me niet druk maken!

Haha ik dacht al dat deze reacties zouden komen, maar dat weet ik zeker ja.
Verder was het niet naar of iets.

Bij mijn vriend is het ook erg vloeibaar en best veel, zeker niet maar een paar druppels. Al verschilt de hoeveelheid ook per keer natuurlijk. Ik denk dat het wel normaal is!

dat had volgens mij te maken met hoelang je het klaarkomen uitstelt…

Een paar druppels? Ik denk dat dat dan per jongen verschilt want dat is bij mijn vriend nooit zo hoor :stuck_out_tongue:.

Haha bij mijn vriend is het ook niet een ‘paar druppels’, maar ook niet vloeibaar. Gewoon aardige hoeveelheid en slijmerig.

Dat verschilt niet alleen per jongen, maar ook per keer, denk ik. In perioden dat mijn vriend en ik vaak seks hebben, is zijn sperma ook heel vloeibaar, maar in periodes dat we nauwelijks seks hebben, is zijn sperma juist heel kleverig en dik (oke, dat klinkt vies).

Wat Liisa92 dus zegt!

hoeveel het is kan er ook aan liggen hoe lang de jongen al niet meer is klaargekomen. als mn vriend een week niet aftrekt omdat hij 2x seks met me wil (anders lukt dat niet, ook een verschil per persoon), is er ook veeeeel meer sperma dan wanneer hij gewoon ong. 2x per week (zelf) aftrekt.

Het is veel omdat ie dan voor de eerste keer klaarkomt.
Dat van mijn vriendje is bij de eerste keer altijd veel, maar verschilt van structuur.
Ik slik niet, dus dit is op basis van naplassen.

Volgens mij is 't sowieso altijd best veel toch?

Hij is twee keer klaargekomen en allebei de keren was het gewoon veel.
Ik bedoelde ook niet echt dat het ‘normaal’ maar twee druppels zijn, maar meer dat het in druppels komt.

Jezus, waar letten jullie op :’)

okee… allereerst: IEL.
maar goed, het verschilt per persoon. Zeker als de jongen een langere tijd niet klaargekomen is, kan het meer zijn dan normaal.