Spencer Pratt liefhebbers ?!

Oke, ik heb de zoekfunctie al gebruikt. en zag alleen maar negatieve topics over Spencer, nu was ik benieuwd of er ook Spencer Pratt liefhebbers zijn? ik vind hem namelijk he-le-maal geweldig! :grinning:

Ik haat die man.

Mag ik vragen wat je precies zo geweldig aan hem vindt?

het is gewoon zo’n lul, dat het soms gewoon grappig is. x]

om eerlijk te zijn vind ik zijn opmerkingen echt geweldig :slightly_smiling_face:

Tsja, sommige vrouwen houden nou eenmaal van klootzakken, en ik ben daar denk ik een van, haha hij is zo lomp en ik vind het super grappig.

hij is mega grappig!

Het enige wat ik leuk aan hem vind, is hoe hij soms kan reageren als hij iemand niet mag en zijn sarcasme :’)

Haha ja idd xD

maar oke, dat sommige mensen klootzakken leuk vinden oké,
maar spencer is echt ugly met die baard, en zonder lijkt hij heel jong, en toch oud. wat is er leuk aan?

:face_vomiting: ik vind hem om uit te kotsen. Sowieso al alleen hoe hij eruitziet
kom op…

Nee, dankje :’)

Aan de ene kant is hij geniaal. Maar bij mij wint de irritantheid van de geniaalheid.

Sommige mensen vinden hem gwn leuk en knap:)

Wat is er nou leuk aan zo’n imbecilie, lelijke, lompe, onredelijke, onbeschofte, verschrikkelijke, onaardige (ben ik nog iets vergeten?) vent? :face_vomiting:

Laten we het zo zeggen. Ik ben blij dat ik hem niet ben (ik zou geen vriendin/vrouw willen die 10 cosmetische ingrepen liet doen). En ik ben blij dat ik Heidi niet ben (omdat die kerel gewoon achterlijk is).
Ik moet hem absoluut niet. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die 'm leuk vinden…

mygod niet iedereen hoeft hem niet leuk te vinden :Z
Sommige meisjes zijn nou eenmaal niet fan van jongens die eyeliner en oogschaduw dragen :slightly_smiling_face: fockingtokiohotel

Het is soms idd wel grappig hoe ongelooflijk dom en lomp hij is, maar dat dom en lomp zijn wint het toch van de humor.

Ik ken hem niet.

Ik vind hem en Brody echt geniaal. Ze zijn het enige leuke aan the Hills :’) Die opmerkingen, die gevoelloosheid, de hevige drang naar aandacht en zich daarom maar ontzettend fake gedragen. (Spencer dan.) Ik lach me echt altijd kapot om die twee, haha. Oke, een enorme sukkel is het natuurlijk, en absoluut niet goed voor Heidi (al geloof ik sowieso niets van dat huwelijk), maar toch. Hij blijft grappig.