Spellingscontrole

Ik weet niet of hier al een topic over is zowel dan mag deze dicht.

Maar goed, ik heb dus geregeld dat ik een woord verkeerd in typ. Dan komt er wel zo’n rood balkje onderstaan maar staan er geen woorden die er voor in de plaats komen. Ik weet niet of dat een optie is bij een forum?

Misschien ben ik nu echt aan het mieren neuken hoor. Maar ik vroeg me af waarom anders dat rode lijntje te voorschijn komt.

Geen idee, ligt volgens mij niet aan het forum, ik heb dit ook wel eens.

ik heb wel gewoon spellingcontrole met suggesties hier… maar ik heb het op alle sites. weet niet waar je dat in kan stellen eigenlijk…

Ik vroeg me eik meer af of je dat ook bij een forum zo zou kunnen instellen. Maar goed, als het niet aan het forum ligt ga ik maar eens opzoek naar hoe dat dan wel moet.

Rechtermuisknop? dat werkt bij mij, dan krijg ik een lijstje met optie’s. Dit is te danken aan google chrome geloof ik en werkt op alle site’s

Nee bij mij doet ie dat dus niet. Ik kan wel op de rechtermuisknop drukken en dan krijg ik alles wat er hoort te staan behalve de opties. Op de computer zit ik op Firefox en op de tablet zit ik op Safari, maar goed op me Tablet heb ik dan ook geen muis aangesloten dus daar vind ik het nog wel logisch dat hij het niet doet.

Er zal vast wel een plug-in voor Firefox zijn maar welke dat is weet ik ook niet

EDIT: Ik vond deze, geen idee of hij werkt maar er zijn iig addons voor
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/dutch-spelling-checker/?src=ss

Dank :slightly_smiling_face:. Zal vanmiddag is kijken of het werkt.

Ligt niet aan het forum, dat is je browser. :slightly_smiling_face: En inderdaad met een add on kun je wel suggesties krijgen enzo.