'Spelletjes'

Ik weet niet precies of het hier hoort of bij Liefde, maar ik plaats het wel even hier.

Ik en mijn vriendje zwemmen vaak of kijken een film. Langzamerhand begint dat te vervelen. Nu word het vandaag niet echt geweldig weer, dus picknicken zit er ook niet in. Daarom vraag ik me af of iemand spelletjes kent, zoiets in de richting van doen, durf of waarheid, die je met ‘slecht’ weer kunt doen of voorals we ons vervelen. We hebben zegmaar wel alles gedaan behalve seks, dus die dingen mogen er of course ook bij de opdrachten ofzoiets inzitten. ;p

Overigens mogen anderen hier ook op elkaar reageren, zodat meer mensen wat aan dit topic hebben. (Spelletjes zonder verdergaan mag natuurlijk ook).

http://www.christineleduc…ge=1&source=left_category zoiets??

Ik heb echt verder geen idee hihi :slightly_smiling_face:

Klieren met slagroom/chocoladesiroop?
Wij gingen trouwens weleens shoppen, naar de bios, muffins maken of op een grasveldje liggen (moet het ind mooi weer voor zijn).

-Massages
-eten van elkaar eten
-Trvial Striptie (vraagjes stellen en als je het fout hebt je kleren uitdoen

Met slagroom kliederen op elkaars lichaam lijkt me wel wat. Dus misschien lijkt het jou ook wel wat :'D

Slagroom. :3
Het ‘probleem’ is alleen dat het een beetje raar is als je met de slagroom naar boven gaat… zonder taart of iets dergelijks…

Dan stop je het toch gewoon in een tas en neem je het dan mee naar boven? : D

Volgensmij was ik een uur geleden blond… een tas inderdaad. x)

iemand nog meer ideen? :slightly_smiling_face:
i like games. :'3

Zo een dobbelstenen spel? Kan je bij de big bazar halen heel goedkoop, best leuk/spannend!

Meer van die spelletjes die je zegmaar niet moet kopen, of zelf kunt maken.

Mijn ex kwam ooit met naakt Twister spelen, maar er zijn nog zat andere dingen.

Als je Googled kom je trouwens ook een heel eind.

ik en mn vriend doen altijd strippoker haha dat is zo leuk.

op een gegeven moment kan je NIET van elkaar afblijven, je word echt gek:p

Bij de expo kan je van die spellendoosjes kopen in de vorm van een hartje. Daarin zitten allerlei opgerolde briefjes met opdrachten, je moet om en om een briefje eruit halen en de opdracht doen. Je hebt ze in verschillende uitvoeringen, ik deed dat altijd met mijn vriend, heel leuk