Spelletjes

Hoi,
De school waar ik opzit bestaat 35 jaar en nu gaan we geld inzamelen voor het goede doel. Elke klas moest iets verzinnen om te doen om zo veel mogelijk geld in te zamelen. De Havo 5 heeft verzonnen om een lesmarathon te houden van 7 uur 's avonds tot 1 uur 's nachts, en dus bedachten wij (Atheneum 3) om een spelletjesmarathon te houden van een uur of 10 tot de volgende morgen. Hebben jullie leuke, creatieve ideeën voor wat voor spellen we kunnen doen? Ik zit gewoon in de school, dus van alles kan! Zo lang het maar met spelletjes te maken heeft.
Alvast bedankt!

Ga naar het centrum en ga vragen voor donaties. Werkt 't beste.

Oh, verkeerd gelezen XD Als het met spelletjes te maken moet hebben heb ik werkelijk geen idee.

Up (:

Haha okee, nou we doen dus al een spelletjes marathon, daar worden we voor gesponserd, alleen nu ben ik nog dingen aan het verzinnen wat we allemaal kunnen doen. We gaan sowieso al met je slaapzak buikglijden door de gang haha, twister en dat soort dingen doen maar ik dacht misschien weten jullie nog wat? :grin:

Je kunt een puzzel maken met 1000 stukjes? Daar ben je wel even mee bezig.

oeeh ik weet niet. Maar ik weet wel iets wat niet te maken heeft met spelletjes… dat werkt bij ons op school heel goed want wij hebben bijna niks in de kantine. Eten verkopen (zelfgebakken koekjes, pizza enz.) en het (overige) geld aan een goed doel geven. Bijvoorbeeld 1 euro voor een stukje pizza terwijl een hele pizza 3 euro kost. Maar dat werkt niet als je een chille kantine hebt… (:

MAAR dat is niet wat jij wilde weten. Zo’n spelletje dat je geblindoekt chocola moet snijden en dan eten ofzo? Koekhappen? Je kunt ook cakejes versieren?

mijn reactie heeft trouwens wel heel veel met eten te maken. ik heb honger

Flesje draaien :'D
Als je wordt aangewezen moet je water drinken.
Kijken wie als eerste naar de plee scheurt xD
Verstoppertje!
Verbouw het lokaal?

Bedankt voor de reacties! Ik vind vooral die van flesje draaien erg leuk haha! En die van de puzzel!
Dat houd ons wel even bezig :grin:
xx

• verstoppertje door de hele school (altijd al willen doen (: haha)
  • een tienkamp op het sportveld? met waterdingen, luchtkussens etc?
    o grapje dat kost natuurlijk geld dat moeten we niet hebben, anyways,
  • bordspelletjes
  • woordenslang (bijv. onderwerp dieren dan zegt iemand: slang, volgende giraffe, weer een ander egel etc.