spelletjes

hoi

ik vind een jonge leuk , en we hebben wel eens afgesproken ( vandaag nog )
maar ik vroeg zo vind jij mij leuk en hij zei : ‘’ ik ken je nog niet goed genoeg’’.

Zijn er spelletjes behalve doen durf en de waarheid zodat hij mij kan leren kennen ? want ik wil weten of hij mij wel of niet leuk vind, of andere dingen zodat hij mij kan leren kennen.

ik ga zaterdag ook mee met hem naar zijn voetbalwedstrijd dus, mischien heb je er wat aan…

sorry als ik onduidelijk ben alsvast bedankt

Wat dacht je van gewoon praten? :’)

goh bedankt voor de tip , haha , neej maar soms valt het wel eens stil

poeh… moeilijk

even opmerking voor iedereen hier: spelletjes om elkaar beter te leren kennen kunnen sowieso wel leuk zijn hoor!!

er is een of ander spel, geen idee hoe het heet, maar dan heeft iedereen (speel je met een groepje) wat ‘dilemma’s’… en een kaartje met Ja, Nee of Hangt er van af… en dan moet je kijken welk persoon op je dilemma het antwoord op het kaartje zou geven
bijvoorbeeld:
zou je zoenen met een goede vriend(in)?
heb je op je kaartje staan: nee, dan moet je die vraag stellen aan iemand waarvan jij denkt dat degene het niet zou doen…
ik weet alleen niet hoe het spel heet :stuck_out_tongue:
verder weet ik niet echt iets

dankjewel danipani
@ chanelain - sorry hoor, maar hoe wil je elkaar dan beter leren kennen praten? dan vertel je de helft toch niet nu kom je achter grappige dingen, en je kan echt lachen…

maar we hebben donderdag afgesproken maar wat moet ik doen ?

we hebben ook al eerder afgesproken hoor, zo niet :wink:

Doktertje spelen? Ghehe :stuck_out_tongue:

haha nee , lijkt mij niet zo’n strak plan

Gewoon wat vragen wat je wilt weten. En dat hij dan antwoord geeft en vervolgens iets terugvraagt.
Maar dat is geen spelletje, dat heet gewoon praten.

Pim Pam Petten.

hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

wat dacht je van kwartet?:crazy_face:

Strippoker.

Praten.

laat maar ik weet het al (a)

bert & erniespel .

is dit iets anders?