Spelletjes voor stelletjes

he,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen maar oke:
Ik en mijn vriendin hebben allebei een vriend. We zijn met zn vieren heel erg close. We vertrouwen elkaar gewoon helemaal en het leek ons wel grappig om een paar (ehh hoe zeg je dat) ‘spannende’ spelletjes te doen. Zoals bijvoorbeeld strip-FIFA. Weten jullie nog een paar leuke dingen?

xxx

Ik vind het zelf een beetje raar dat je dit met vrienden wilt doen die close zijn, maar goed.
Ik kwam laatst pagina met spelletjes tegen bij cosmopolitan: http://www.cosmopolitan.nl/liefde-en-sex/g144424/12-naughty-sexspelletjes-die-je-echt-een-keer-moet-proberen/
Misschien dat je hier wat mee kan.

Ik vind “Truth or Dare” altijd wel leuk.
Ik snap alleen niet waarom het in het Nederlands “Waarheid, durven of doen” heet. Als je zegt dat je iets durft, moet je het wel gelijk bewijzen… oftewel: doen!)

Voorbeelden van vragen etc zijn er genoeg te vinden als je Googled, daarna kunnen jullie zelf nog vragen bedenken. Als het seksuele vragen of opdrachten zijn kun je vooraf de grenzen afspreken.

Je kan ook samen vooraf op kaartjes vragen en opdrachten schrijven en dan kaartjes trekken.
Opdrachten kunnen bv zijn:

• Lik de wang van (of zoen) je rechter buurman/vrouw.
  • Doe je bh (of iets anders) uit met je kleren aan.
    En dan nog wat gênante vragen natuurlijk:
  • Met hoeveel … heb je getongt
  • Wanneer heb je voor het laatst …

Opdrachten/Vragen voor T&D is misschien een leuk topic om te starten.

Goed idee! Ik ga gelijk een topic erover starten. bedankt!

Ik snap dat het raar klinkt, het is niet dat we helemaal naakt ofso voor elkaar zijn maar gewoon een soort van spanning. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen… Gewoon anders als dat je met normale vrienden zou doen

Ja leuk, ik weet ook nog wel wat vragen en doe dingen die ik er dan bij kan zetten.