spelletjes tijdens het babysitten

Hallo,
ik weet dat er al veel topics zijn (vooral oude dan) die over babysitten gaan,
maar ik vond geen enkele die echt ging over de spelletjes

• Welke spelletjes spelen jullie met je kindjes?
    Je mag natuurlijk ook gewoon wat vertellen over je oppaskindjes hoor, dan zet je misschien nog andere mensen aan tot babysitten, en hoe vaak je dat doet enzo Het is gewoon de bedoeling dat er terug een up to date babysittopic is :grinning:

x bedankt!

Ik doe altijd, ‘wij spelen wij spelen’.
Je pakt elkaars handen, draait een paar rondjes en zingt ‘wij spelen wij spelen (naam) begint’. Dan spring je uit elkaar en probeer je om de beurt in elkaar poortje te springen xD
Hoop dat je het begrijpt :slightly_smiling_face:

haha ik snap het een beetje alleen dat van dat poortje niet echt ^^
Lijkt me wel leuk (:

upje

wij doen eigenlijk altijd bordspelletjes enzo… ik laat hen altijd wat uitkiezen. :slightly_smiling_face:

ja dat blijft ook altijd leuk (:
en babysitten jullie op steeds dezelfde kindjes dan ofzo?

Ik ben nu aan het babysitten alleen slapen ze :stuck_out_tongue: .

Ik speelde gewoon wat zij wilden spelen (: En ik las hun altijd voor als ze gingen slapen :grinning:

Ik vind het ook altijd leuk om ze in bad te doen en dan spelletjes spelen! Alleen wordt het soms een beetje een waterballet, hahaha!

soms doen we ook gewoon een bordspelletje, meestal wat zij willen maar verstoppetje vinden ze vaak ook heel erg leuk !

Ik weet niet hoe oud je oppaskindje(s) zijn/is. Maar de mijne zijn belachelijk goed in memory.

Ligt eraan hoe oud je oppas kindje(s) is/zijn.

Vanavond moet ik bij een jongetje van 3,5 en een meisje van 13 maanden
morgenavond moet ik bij een meisje van 7 en een meisje van 3,5
en heeeeel soms moet ik bij een meisje van 6

met die kleinste speel ik gewoon, beetje torens van lego bouwen, over de dijk lopen, de hertjes voeren of ze slapen al!
bij de 2 meisjes kijken we vaak een filmpje of een spelletje en dan retteket naar bed
en bij het meisje van 6 eigenlijk niks, die slaapt meestal al als ik kom!

In mijn opleiding heb ik gezien dat kinderen van een bepaalde leeftijd daar echt onklopbaar in worden dan :’)
Ik weet wel niet meer hoe dat kwam.

jep, ik wel… heb drie oppaskindjes. Maar ze zijn al best wel oud alleen net te jong om alleen thuis te blijven denk ik. Een tweeling van 8 en een meisje van 11.