spelletjes op iPod Touch zetten.

Heee girls!
Ik heb sinds kort een iPod Touch, en ik wil er graag spelletjes opzetten.
Nu heb ik een probleempje, altijd als ik een spelletje download, dan staat er: ‘‘Identiteit niet geaccepteerd. Verbind met iTunes’’. Ik snap niet hoe dit kan. Ik heb namelijk ook al een ID aangemaakt maar niks helpt. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt! :wink:
XXX

Mijn vriendje heeft een iPod touch en hij zegt dat je er niet alle spelletjes op kan zetten omdat je hem dan eerst moet cracken ofzo, maar dat kan nog niet.

Je moet op zo’n icoontje in dat basisscherm drukken en dan staan er allemaal spelletjes die gratis zijn, dan moet je gewoon op downloaden ofzo drukken.
Maar ik weet niet meer precies hoe dat icoontje eruit ziet, morgen ga ik naar mn vriendje, dus ik zal het dan wel even vragen, als je het dan nog niet weet, goed?

Echt superleuk trouwens een iPod touch! Ik ben al verslaafd aan die van mn vriendje hahaha!

Hee
Ja dan druk ik op dat icoontje en dan op installeer spel maar dan komt er dus
te staan: “identiteit niet geaccepteerd. Verbindt met iTunes.” wat moet ik nu doen dan?
Xxx

Hmm ja mijn vriendje zei inderdaad ook dat het met iTunes moet, maar ik snapte niks van wat hij zei.
Hij komt morgen naar mij, dus dan zal ik hem even dit topic laten zien en dan kan hij even mooi alles uitleggen als hem dat lukt, goed?
Of is het inmiddels al gelukt?

ik heb ook een ipod touch =)
maar had je je al aangemeld op iTunes?
met je emailadres en een wachtwoord
als je dat heb gedaan kun je op je iPod
via dat blauwe icoontje waar AppStore
onderstaat drukken en dan kun je bij
een spel en dan kun je op Downloaden drukken
krijg je een venster daar moet je je Email& ww
intype en dan download hij het spel voor je…

hopelijk snap je het xD

x.

Ja precies, dat moet je doen, zei mn vriendje net ook.
Hij ging het op msn uitleggen.

Hee
Als ik me wil registreren dan moet ik een credit kaart hebben, maar die heb ik niet :frowning_face: wat nu?
Xxx

gewoon GEEN staat er onder xD denk ik

ik heb dat probleem ook je moet echt een creditcard hebben maar dat kan helemaal niet echt onwijs jammer dat je dan geen spelletjes kan spelen. ik probeerde me gewoon aan te melden met mn emailadres maar dan kan itunes hem niet vinden

en er staat geen geen onder

ik kan geen geen kiezen :S wat nu?

bij mij ook niet?

sorry voor omhooghalen van dit oude topic, maar ik wilde geen nieuwe maken :wink:

Je kan een iTunes prepaid kaart kopen van 15,- daar staat een code op.