Spelletjes om samen te doen

Hee iedereen,

Ik had al een beetje gezocht, maar kon zo snel geen topic hierover vinden…
Voor kerst wil ik mijn vriend graag zo’n spelletje geven om met z’n tweeën te spelen, maar wel vooral een lief spelletje met leuke vragen en opdrachten. Ik vind het geen probleem als er erotische opdrachten in zitten, maar ik kwam vaak dingen tegen die dan weer net iets te ver gaan.
Ik heb wel zitten kijken naar ‘Romeo and Juliet’ en ‘Tarzan and Jane’ van LoveCubes, maar weet niet of dit te ver gaat. Ik kwam ook het spel ‘Ultiem verlangen’ tegen, dat leek mee ook leuk maar in de recensies stond iets over SM… En op bol.com zag ik ook 'Hart vol… '. Daarvan leek liefdeshart me ook wel leuk.
Heeft iemand ervaring met dit soort spellen? En nog suggesties?

Het enige spelletje wat ik ooit heb gespeeld is een kaartenspel met opdrachten. Je pakt gewoon een pak kaarten en verdeelt het in 2 stapels. Ieder krijgt dus 1 stapel. Hij legt dan een kaart neer en dan moet jij voorspellen of jij hoger of lager hebt dan heb. Als jij gelijk hebt gekregen dan moet hij een opdracht uitvoeren. Als jij ongelijk hebt, dan moet jij een opdracht uitvoeren. De opdracht is dan gekoppeld aan de gewonnen kaart. Elke nummer (dus aas tot en met koning) heeft een andere opdracht. De opdrachten kan je gezellig samen van tevoren verzinnen :stuck_out_tongue: Ik vond het wel leuk om te doen voor een keer!

Het heeft niet te veel regels, kost je niets, en je bepaalt zelf hoe gewaagd de opdrachten zijn :slightly_smiling_face:

Monopoly

ik vind dat kaartspel van kaeli leuk klinken! Verder heb ik ook geen ervaring met seksspellen.