Spelletjes in dee auto !??

Haai! Morgen vertrek ik op reis en ik moeet heeeeeel heeeeeeeeeeeeel erg lang in die muffe auto zitten! ALLEEN zonder VRIENDIN ! Hellup? euuxh? HELLUUP !!? weet iemand iets om me bezig te houdn? Dankje!

wat eeeeeeeeeeeeeeeeeerg.

luister naar muziek, doe je i-pod of weet ik veel wat mee,
en doe tijdschriftjes mee

Ik luister meestal gewoon ipod (a)
In auto kan ik niet lezen =P
Je kan ook bv (leveloze) fotos gaan maken x’]

wij hebben zo’n dvd speler in de auto.
dat werkt per-fect.

Ik ga soms denkbeeldige dingen doen zegmaar.
Op de maat van de muziek tussen 2 palen ‘inspringen’ of over alle bordjes en bomen die je tegenkomt denkbeeldige lijnen trekken.
Heel stom xD, maar als ik écht niks meer te doen heb in de auto ga ik doet doen en het werkt altijd (A)
verder gewoon muziek luisteren en lezen.

Slapen.
Wat noem jij heeeeeeeel heeeeeel erg lang. ?
Je overdrijft best wel, zoveel mensen moeten lang in de auto zitten voor vakantie.

Ik moet altijd een reispilletje pakken anders word ik wagenziek en van dat pilletjes word je kei dood dus heb ik vaak al geen zin om iets te doen xD maar anders zou ik gewoon muziek luisteren ofzo.

haha ik ga ook altijd doen dat ik over lantarenpalen kan springen of over water kan rennen

• muziek
  • foto’s maken xD
  • slapen
  • heel hard zingen
  • je broer of zus pesten ;p
  • tekenen een blaadje op een boek neerleggen
  • een aparte kleur auto’s tellen

ik doe altijd

• ipod luisteren
  • nintendo ds-sen
  • psp spelen
  • Tijschrift

binnenort met de trug reis Zwitserland - Nederland weer :yawning_face:

Gewoon muziek mee zoals iedereen zegt.
Doe ik ook altijd en een beetje naar buiten staren… tja… en dat 8 uur lang, haha, maar het werkt wel.

vandaag zat ik ook een hele tijd met mn ouders in de auto gingen we een spel doen;
Je neemt een letter en daarmee moet je dan een artiestennaam noemen. En degene die er geen meer weet geeft het op net zolang tot er een winnaar overblijft. Ik kwam allemaal met onbekende bandjes en dan kwamen hun weer met hele oude artiesten van vroeger was best grappig.
Veder vind ik het ook altijd wel grappig om ik zie wat jij niet ziet met mijn zusje te spelen.
En voor de rest gewoon heel veel muziek luisteren en slapen.

mijn zusje en ik gingen vorig jaar turven
opm precies te zijn de haarkleur van de mensen die in andere auto’s achter het stuur zaten
echt grappig
waren we wel 'n uurtje zoet mee
uitslag ben ik vergeten maar iig de bruin/zwartharige overheerste;)

haha ik ga vrijdag naar zwitserland xD