spelletje

Ik had volgend ideetje om mijn vriend te verassen:als doe-het-zelf cadeautje: ik ga een doosje maken met kleine papiertjes in. Op elk papiertje staat een romantische/erotische opdracht. Een soort spelletje, waarbij we af en toe een kaartje gaan trekken.
Ik weet dat dit spel echt bestaat (te koop in expo), maar wil het zelf maken met leuke opdrachten

Wie helpt me leuke opdrachten te verzinnen?

Kan je niet zoiets op Google vinden, heel afgezaagd antwoord, maar goed. xD

Even googlen op erotische sites.
Kamasutra site misschien.
Maar doe ook opdrachten erin die jullie nu ook al doen.
Romantisch zoenen.
Elkaar strelen zonder geslachtsdelen te raken.
Uitgebreide massage.
Romantisch diner.
Wandelen in het bos.

Je kan bij opdrachten slagroom (?) gebruiken, elkaar vastbinden of blinddoeken?
Misschien helpt dat. Echt simpele erotische opdrachten bijvoorbeeld met een twist eraan ;]

leuk idee andere meiden zouden er ook wat mee kunnen doen :grinning:

je brengt me op ideetjes ga ik ook eens doen met me vriend

De bedoeling van het spel (en het origineel) is om 2 partners ongedwongen opdrachten bij elkaar te laten uitvoeren. Dit varieert van “onschuldige” communicatie (“Wat vind je partner het lekkerst in bed”, bijv.), tot ronduit kinky opdrachten waaronder BDSM en exhibitionisme. Met ongedwongen wordt bedoeld dat je een opdracht mag weigeren (tegen een prijs in punten) en categorieën kan uitsluiten. Niet iedereen is into kinky natuurlijk.

Het spel draait om punten verdienen, en met die punten kan je kleding kopen van je partner. Wanneer een partner alle kleding heeft gekocht van zijn/haar tegenspeler en een aantal aanvullende punten heeft verdient wint hij/zij.

zo iets kan je ook proberen :stuck_out_tongue: