Spelletje voor tijdens het wachten

18 april ga ik met een vriendin naar het concert van McFly ^^
Maar, we gaan vroeg. Héél vroeg. 6 uur van tevoren om precies te zijn :stuck_out_tongue:

Dus, we waren op zoek naar spelletjes/iets om te doen tijdens t wachten.
Weten jullie een spelletje dat we kunnen maken (om daarna weer weg te gooien) of spelen ofzo? :3

neem kaarten mee en ga kaarten.

Om weg te gooien dus.

Kaarten kan je weggooien xD

Je kan ook monopolyen. Duurt lekker lang C: En dat kan je ook weggooien.

Ofofofofof zo’n spelletje uhhh. Dat je steentjes op de grond hebt liggen. Je pakt er een en terwijl die ene in de lucht hangt pak je er een en dan vang die je gegooit hebt op, en dan gooi je er weer een in de lucht en dan pak je er twee en dan vang je die andere weer op en dan 3, 4, etc.

Tik Tak BOEM… maar dat moet met meerdere mensen en dat is zo moeilijk meenemen. Maar tis wel een leuk spel :wink:

Wat een vraag. Sorry, ik heb geen idee :zipper_mouth_face:

Je kunt toch lekker met elkaar kletsen ofzo? :slightly_smiling_face:

Steen, papier schaar, ik zie ik zie wat jij niet ziet :’).
Ok, heel slecht. Maar ik heb ‘ik zie ik zie wat jij niet ziet’ een keer best lang volgehouden.
Of je gaat heel lang potje met vet zingen (100x ben je ongeveer 20-25 min. mee bezig. Ik iig)
Of je gaat van tevoren andere nutteloze liedjes uit je hoofd leren (bananaphone) of grappige filmpjes (charlie the unicorn, koefnoen, kud) en die dan nadoen XD.
Ik noem nu zoal de bezigheden in onze klas op.
En inderdaad een pak kaarten meenemen, en gewoon kletsen.

6 uur lang?
Dan heb je op een gegeven moment ook niets meer te vertellen hoor :stuck_out_tongue:

Oja. Even niet aan gedacht.
Kun je een film bekijken op je mp3/Dvd-spelertje/gsm? Je kan ook truth or dare spelen. Eventueel kan je op voorhand kaartjes maken met gekke opdrachten (kijk misschien even in het anti-verveeltopic ofzo) en elk om beurt een kaartje trekken.

Kamertje verhuren. En spruitjes ofzo, dat is veel makkelijker als kamertje verhuren… dan heb je 4 stipjes en dan moet je tussen 2 stipjes een lijn trekken en daar een stip in het midden zetten. en dan steeds tussen 2 stippen een lijn trekken, en uit 1 stip mogen maximaal 3 lijnen komen. de laatste die nog wat kan heeft gewonnen :slightly_smiling_face:

Je kan toch alle spellen weggooien? :bored:

Maar om nou een ´duur´ spel weg te gaan gooien, is ook zo kansloos XD

Ik weet wel wat ik en mijn vriendin altijd doen als we bij een concert moeten wachten. Alleen ben de naam vergeten :cold_sweat: Het bestaande spel hebben we verandert en nu heet het ‘’ Mixen maar! ‘’ zelf bedacht.
Neem een kladblokje mee, een pen en 2 dobbelstenen x]
Schrijf op het kladblok de namen ONDER elkaar. Schrijf bovenin naast elkaar : Chocolade - Aardbei - Frambozen - Perzik
of zoek andere smaken =] Kies er wel 4, want aan het eind schrijf je ; Mix!
2 - 6 = smaak 1
4 - 8 = smaak 2
6 - 10 = smaak 3
8 - 12 = smaak 4

dobbel 3 x en degene die de lekkerste mix heeft, wint!

http://i40.tinypic.com/34hbepf.jpg

Muhahahaha :headbang2

wij deden bij balletvoorstelling altijd onzinnige spelletjes xd.
Nodig:
Pen
Papier

Hoe:
Iemand moet in z’n hoofd het ABC afgaan terwijl de ander op een gegeven moment stop zegt, bv bij de letter L.

Dan maak je een schema waarop je de volgende dingen neerzet:
Land:
Dier:
Jongensnaam:
Meisjesnaam:
Stad:

Dan moet je dus bij al die dingen iets hebben wat met die letter begint.
BV:
Land: Litouwe
Dier: Luipaard
Jongensnaam: Leo
Meisjesnaam: Lizan
Stad: Leiden

Vermaakt je wel een tijdje.

oja: wie het eerste ze heeft heeft gewonnen…

[i]Je kunt film’s op je ipod zetten?
& Heel veel muziek erop zetten enz.

Als je niet weet hoe je films erop kunt zetten, wil ik het je wel uitleggen. (:

Ehm… pfoe, 6 uur is wel lang. :stuck_out_tongue:
Spelletjes op je mobiel doen? Spelletjes op je Ipod? en dan steeds omstebeuren, en dan kijken wie steeds het hoogste heeft?[/i]